پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

نحوه پخش Netflix با فرمت 4K

یکی از ویژگی های مهم سرویس پخش اینترنتی نتفلیکس، پخش فیلم و سریال ها به صورت 4k یا Ultra HD است. اما نحوه پخش Netflix با فرمت 4K ، شرایطی دارد که با رعایت آن­ها، بدون شک از آنچه که می­بینید لذت خواهید برد. اما برای تماشای Netflix در 4K باید چه کارهایی انجام دهیم؟

 نحوه پخش Netflix با فرمت 4K چگونه است؟

برای تماشای Netflix در 4K ، اگر اشتراک نتفلیکس را خریداری کرده اید و یک تلوزیون 4K یا همان Ultra HD دارید، تقریبا آماده اید. اما باید به چند نکته دقت کنید:

تلوزیون شما باید هوشمند باشد:

جهت استفاده از سرویس نتفلیکس بر روی تلوزیون، باید از یک تلوزیون هوشمند استفاده کنید. اما هوشمند؟ منظور از تلوزیون هوشمند، قابلیت اتصال به اینترنت و نصب برنامه نتفلیکس یا برنامه های دیگر است. خوشبختانه اکثر تلوزیون های امروزی هوشمند هستند.

تلوزیون شما باید از HEVC پشتیبانی کند:

HEVC یک روش برای فشرده سازی فیلم ها در اینترنت است. برای آپلود و دانلود فیلم های 4K به صورت معمولی، باید حجم زیادی از اینترنت را مصرف کرد. برای حل این مشکل، با روش HEVC فیلم ها را فشرده سازی می ­شود. به همین دلیل، تلوزیون شما برای پخش Netflix در 4K ، علاوه بر هوشمند بودن باید از این تکنولوژی نیز پشتبیبانی کند.

خرید اکانت پرمیوم Netflix :

جهت استفاده از پخش Netflix با فرمت 4K یا Ultra HD نتفلیکس، باید حتما اکانت پرمیوم آن را خریداری کرده باشید چرا که تنها در این اکانت کیفیت 4K وجود دارد. جهت خرید اکانت نتفلیکس کلیک کنید

پخش 4k در نتفلیکس
برای پخش Netflix با فرمت 4K ، باید اکانت پرمیوم نتفلیکس را خریداری کرده باشید.

 

اینترنت پر سرعت:

آخرین چیزی که برای پخش Ultra HD فیلم ها نیاز دارید، یک اینترنت پرسرعت و پایدار با سرعت 25mbps است. البته باید اشاره کرد که با سرعت کمتر نیز پخش Netflix در 4k ممکن است اما این امکان وجود دارد که گاهی فیلم قطع و وصل شود و یا گاهی کیفیت پایین بیاید.

مقاله پیشنهادی:” معرفی بهترین سرویس های استریم فیلم

چگونه محتوای 4K نتفلیکس را پیدا و پخش کنیم؟

داشتن اکانت پرمیوم نتفلیکس به این معنا نیست که می­توانید همه محتوای آن را به صورت Ultra HD تماشا کنید زیرا تنها تعدادی از آن ها با این کیفیت نمایش داده می­شوند. باید گفت که نتفلیکس همیشه محتواهای جدید 4K رو نمایش نمی­دهد. برای دیدن تمام محتوای 4K سرویس نتفلکیس، میتوانید سرچ کلمه 4K  یا UHD را در قسمت سرچ نتفلیکس است.

پخش 4k در نتفلیکس
برای دیدن تمام محتوای 4K نتفلیکس، میتوانید کلمه 4K یا UHD را در قسمت سرچ، کپی کنید.

برای پخش محتوای مورد نظر، کافیست روی آن کلیک کرده و گزینه پخش (Play) را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نتفلیکس با توجه به سرعت اینترنت شما، کیفیت را تغییر می ­دهد.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها