پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

کدام سرویس پخش موسیقی برای شما مناسب است؟

سرویس پخش موسیقی امروزه راحت­ترین راه برای گوش دادن به آهنگ­های مورد علاقه خود است. بعضی از افراد نگران کیفیت موسیقی­ به صورت استریم و آنلاین هستند اما شاید تعجب کنید که کیفیت صدای استریم آهنگ­ها در حد یک CD و یا حتی بهتر است.

سوال این است که کدام سرویس استریم موسیقی برای شما بهتر است؟ اسپاتیفای یا اپل موزیک ؟ تایدال یا دیزر ؟ در این مقاله، ما Spotify، Tidal، Apple Music، YouTube، Amazon Music و Pandora Premium را بررسی کرده ­ایم تا ببینیم چگونه هر پلتفرم برای شما مناسب است. در حالی که اکثر کاتالوگ­ ای موسیقی با بیش­ از 50 میلیون آهنگ ارائه می­دهند، اما هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند.
ادامه مطلب را بخوانید تا نگاهی به هر یک از سرویس ­ها و مقایسه ویژگی داشته باشید.

بهترین سرویس پخش موسیقی برای عموم مردم:

Spotify ( اسپاتیفای )

سرویس پخش موسیقی

اسپاتیفای پیشگام در عرصه پخش استریم موسیقی است و می­توان گفت که بهترین این عرصه شناخته شده است. این سرویس پخش موسیقی تعدادی راه برای کشف آهنگ­های جدید مانند Discover Weekly playlist و سرویس هایی که به طور مداوم معرفی می­کند را در خود دارد.

در این عرصه، یک مسابقه بین Spotify و Apple Music وجود دارد که در این مسابقه، اسپاتیفای به دلیل رابط کاربری راحت و سرگرم کننده به عنوان بهترین سرویس استریم موسیقی انتخاب می­شود. از Spotify می­توان به صورت رایگان استفاده کرد و از تعدادی از ویژگی­های آن استفاده کرد اما برای استفاده از تمامی ویژگی­های آن باید اقدام به خرید اکانت اسپاتیفای کنید

نقاط قوت Spotify:

نقاط ضعف Spotify:

مناسب برای: سرویس Spotify مناسب برای افرادی است که خدمات جامع و همه جانبه نیاز دارند. به ویژه برای افرادی که عاشق ساختن، مرور و به اشتراک گذاری playlist های خود هستند می­تواند بسیار لذت بخش باشد.


بهترین سرویس پخش موسیقی برای کاربران iPhone:

Apple Music ( اپل موزیک )

مقایسه اپل موزیک

اپل موزیک بسیار شبیه و تقریبا در سطح Spotify است. اگر بر روی اپل سرمایه گذاری زیادی کرده اید، بدون شک Apple Music یک انتخاب عالی است. از این سرویس پخش موسیقی می­توان بر روی iPod Touch اپل نیز استفاده کرد. پلی لیست های زیادی نیز از طرف سازندگان و متخصصان موزیک در آن وجود دارد اما باید اقرار کرد که از لحاظ پلی لیست­ های پیشنهادی به پای Spotify نمی­رسد. البته که این سرویس نیز رایگان نیست اما شما میتوانید از سایت ما نسبت به اکانت اپل موزیک اقدام کنید.

نقاط قوت Apple Music:

نقاط ضعف Apple Music:

مناسب برای: این سرویس برای کاربران آیفون و آنها که آهنگ های خود را بر iTunes یا Apple HomePod اضافه کرده اند بسیار مناسب است.


گوش دادن به موسیقی با بهترین کیفیت پخش:

Tidal

بررسی و مقایسه Tidal

در جایگاه سوم سرویس ­های پخش موسیقی، سرویس تایدال قرار دارد. این سرویس پخش موسیقی را از سراسر دنیا و با زبان­های مختلف به شما معرفی می­کند. اشتراک­ گران­تر آن Tidal Hifi نام دارد برای کسانی که علاقه­مند به شنیدن موسیقی با کیفیت­های بالا هستند مناسب است چرا که Tidal برای کیفیت بالایش معروف است.

سرویس اصلی آن موزیک را با کیفیت صدای مطلوبی پخش می­کند که هم کیفیت با CD و یا بهتر ازآن است. آرشیو Tidal قریب به 60 میلیون آهنگ در خود دارد اما گاهی آهنگ­ها را نمی­توان در آن پیدا کرد. برای مثال آهنگ­های متالیکا( Metallica) هنوز در انحصار Spotify است و ئر نتیجه آهنگ های آن در Tidal موجود نیست. اما اگر علاقه مند به کشف آهنگ­های خیابانی و کمتر شناخته شده اما قوی هستید، Tidal انتخاب خوبی برای شماست.

برای خرید اکانت Tidal میتوانید از سایت ما اقدام کنید ، همچنین شما میتوانید با خرید Tidal Hifi به موسیقی با بهترین کیفیت ممکن گوش دهید.

نقاط قوت Tidal:

نقاط ضعف Tidal:

مناسب برای: Tidal برای کسانی که به کیفیت موسیقی و همچنین کشف هنرمندان با استعداد جدید اهمیت می­دهند مناسب است.


اگر علاقمند به یوتیوب هستید:

یوتیوب موزیک ( Youtube Music )

مقایسه یوتیوب موزیک

یوتیوب موزیک به نوعی جانشین Google Play است. البته پخش جانشین سرویس پخش موزیک آن. اگر نسخه YouTube Premium را خریداری کنید، YouTube Music نیز به صورت رایگان برای شما فعال می­شود. ویژگی­های این سرویس تقریبا مشابه با سرویس­های دیگر معرفی شده در این مقاله است و اگر خوره یوتیوب هستید این سرویس بهترین گزینه برای شماست.

مقاله پیشنهادی: ” معرفی بهترین سرویس های استریم فیلم

اگر به یوتیوب علاقه دارید بهترین گزینه برای شما Youtube Music هست زیرا با خرید اکانت یوتیوب از سایت ما در کنار مزیت های یویتوب پرمیوم ، شما میتوانید از یوتیوب موزیک هم به رایگان استفاده کنید .

نقاط قوت YouTube Music:

نقاط ضعف YouTube Music:

مناسب برای: این سرویس برای مشترکینی که به صورت مداوم از YouTube استفاده می­کنند و کاربران اندروید مناسب است.

دیگر سرویس­های برتر پخش موسیقی آنلاین:

Amazon Music Unlimited

مقایسه آمازون موزیک

این سرویس پخش موسیقی در واقع نسخه بهتر شده­­ ی Amazon Prime Music است که مشترکین Prime آمازون آن را به رایگان دریافت می­کنند. این سرویس به ­جای تمرکز بر پخش موزیک، بر لیست­ های پخش و ایستگاه­های رادیویی که بر اساس سلیقه شما معرفی شده تمرکز دارد.

نقاط قوت Amazon Music Unlimited:

نقاط ضعف Amazon Music Unlimited:

مناسب برای: این سرویس بیش تر مناسب اعضای Prime است که تمایل به شنیدن موسیقی نیز دارند. یا افرادی که دستگاه های آمازون را در اختیار دارند.


Pandora Premium

مقایسه Pandora Premium

یکی از معروف­ترین سرویس ­های استریم ایستگاه­ های موسیقی رادیویی در کشور آمریکا سرویس Pandora است که حال اشتراک بدون تبلیغ Pandora Premium را ارائه داده است. البته که آرشیو آن به بزرگی و گستردگی سرویس­های مشابه نیست اما به دلیل پرداخت حق بیمه به مشترکین خود این سرویس یک رقیب درخور برای سرویس­های دیگر به حساب می­ آید.

نقاط مثبت Pandora Premium:

نقاط منفی Pandora Premium:

مناسب برای: راستش رو بخواید، برای هیچ کس مناسب نیست?

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها