پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

راهنمای جامع و کامل تغییر یوزر و پسوورد در اسپاتیفای

در این مطلب قصد داریم تا نحوه تغییر یوزر و پسوورد در اسپاتیفای را با هم مرور کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اگر قصد دارید تا رمز عبور اکانت اسپاتیفای خود را تغییر دهید یا آن را از یاد برده‌اید و می‌خواهید تا پسورد اکانت اسپاتیفای را ریست کنید، بد نیست بدانید که Spotify روند انجام این کارها را برای‌تان بسیار آسان کرده است. برای تغییر یوزر و پسوورد در اسپاتیفای از نسخه وب روی سیستم عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس، کروم بوک، آی او اس، آیپد او اس و اندروید می‌توانید استفاده کنید. متأسفانه انجام چنین کاری روی نسخه موبایل به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

تغییر یوزر و پسوورد در اسپاتیفای چگونه است؟

اگر رمز عبور اکانت‌تان را به یاد می‌آورید، ابتدا باید وارد وب سایت اسپاتیفای شده و به کمک آدرس ایمیل و پسورد، وارد شوید. برای انجام این کار یکی از مرورگرهای دلخواه خود را باز کرده، آدرس Spotify را وارد کنید. حالا به کمک اطلاعات‌تان وارد اکانت شوید.

حالا برای تغییر یوزر و پسوورد در اسپاتیفای ادامه مراحل را به صورت تصویری دنبال خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

از منوی بالا روی نام اکانت خود کلیک کرده و از منوی باز شده، روی گزینه Account کلیک کنید.

نحوه تغییر یوزر و پسوورد در اسپاتیفای

در صفحه جدید از منوی سمت چپ، روی گزینه Change password کلیک کنید.

تغییر پسورد در اسپاتیفای

حالا در قسمت Current password رمز عبور فعلی را وارد کرده و در دو کادر دیگر، پسورد جدید مد نظر را تایپ کنید و در نهایت روی دکمه سبز رنگ SET NEW PASSWORD کلیک کنید.

اگر عبارت Password updated روی صفحه ظاهر شد، مراحل به درستی انجام و پایان یافته است. به همین راحتی شما موفق شده‌اید تا تغییر یوزر و پسوورد در اسپاتیفای را انجام دهید.

مقاله مرتبط: “نحوه تغییر نام کاربری اکانت اسپاتیفای

چگونه یوزر و پسوورد در اسپاتیفای را ریست یا بازیابی کنیم؟

اما اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، داستان کمی متفاوت است. برای تغییر یوزر و پسوورد در اسپاتیفای که  در بالا به آن پرداختیم. برای ریست یوزر و پسوورد در اسپاتیفای در صفحه ابتدایی وب سایت اسپاتیفای روی دکمه Login ضربه بزنید. حالا با صفحه‌ای مطابق با تصویر زیر روبرو خواهید شد که اطلاعات اکانت‌تان را از شما می‌خواهد. در پایین کادر وارد کردن پسورد، عبارت Forgot your password دیده می‌شود روی آن کلیک کنید.

ریست پسورد در اسپاتیفای

حالا مانند تصویر زیر صفحه Password reset را مشاهده خواهید کرد. آدرس ایمیل یا نام کاربری اکانت خود را در کادر مربوطه تایپ کنید، تیک گزینه I’m not a robot را بزنید و مراحل آن را طی کنید. پس از گذراندن این مرحله، روی دکمه سبز رنگ SEND کلیک کنید.

نحوه ریست پسورد در اسپاتیفای

حالا نوبت به آن رسیده تا ایمیل خود را چک کنید. پیامی مانند تصویر زیر برای شما ارسال شده است که حاوی یک لینک سبز رنگ با عنوان Reset password است. همچنین نام کاربری شما نیز در قسمت زیرین آن نوشته شده است. روی لینک یاد شده کلیک کنید.

ایمیل ارسال شده از سوی اسپاتیفای برای ریست کردن پسورد اکانت

حالا مانند تصویر زیر به صفحه Reset password هدایت خواهید شد که در این قسمت باید رمز عبور جدید اکانت‌تان را دو بار وارد کنید، تیک گزینه I’m not a robot را زده و مراحل آن را طی کنید و در نهایت روی دکمه سبز رنگ SEND کلیک کنید.

فرایند ریست پسورد

اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید، پیام Password updated نمایش داده خواهد شد که نشان از صحت عملکرد شما و تغییر رمز عبور اکانت اسپاتیفای‌تان دارد.

چگونه نام کاربری اکانت اسپاتیفای را تغییر دهیم؟

از آن جا که نام کاربری مخصوص شناسایی شما در این پلتفرم موسیقی است، لذا امکان تغییر آن وجود نخواهد داشت. برای ورود به اکانت، نیازی به نام کاربری نخواهید داشت. به جای آن، از آدرس ایمیل و پسوردتان برای این کار استفاده می‌کنید. اگر در ابتدا هنگام ثبت نام از طریق فیس بوک، اپل یا شماره تلفن همراه اقدام کرده‌اید، برای ورود به همان اطلاعات نیاز پیدا خواهید کرد.

چگونه نام پروفایل اسپاتیفای خود را تغییر دهیم؟

نام پروفایل در پلتفرم اسپاتیفای جایگزین نام کاربری شما شده و در همه جا نمایش داده خواهد شد. برای تغییر آن می‌توانید به راحتی از طریق نسخه موبایل آن اقدام کنید.

به این ترتیب که روی آیکون Settings (آیکون چرخ دنده از منوی بالایی) ضربه بزنید. در صفحه باز شده روی اولین منو که نام پروفایل به همراه تصویرتان در آن قسمت درج شده ضربه بزنید.

در این قسمت لیست فعالیت‌های اخیر شما نمایش داده می‌شود. روی دکمه Edit profile ضربه بزنید.

حالا کافی است روی قسمتی که زیر آن خط کشیده شده ضربه زده و نام پروفایل دلخواه‌تان را وارد کنید.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها