پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

آموزش عضویت در تلگرام پریمیوم در آیفون و اندروید

تلگرام پریمیوم یک نسخه ویژه از برنامه پیام‌رسان تلگرام است که قابلیت‌ها و امکانات بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد. در این راهنما، به شما نحوه عضویت در تلگرام پریمیوم برای دستگاه‌های آیفون و اندروید را به صورت جامع توضیح خواهیم داد.

 

مزایایی که تلگرام پریمیوم نسبت به نسخه رایگان آن دارد:

مزایای تلگرام پریمیوم نسبت به نسخه رایگان

با عضویت در تلگرام پریمیوم، تبلیغات نمایش داده شده در تلگرام رایگان حذف می‌شوند، که به کاربران اجازه می‌دهد خوبی در استفاده از این پیام رسان داشته باشند. این تبلیغات بنا بر تشخیص تلگرام در کانال‌هایی که به آن ها علاقه دارید نمایش داده می‌شود.

می‌توانید فایل‌هایی با حجم بالا با سرعتی بالا دانلود و اپلود کنید ( مخصوصا برای ما ایرانی‌ها که در ایران این پیام رسان فیلتر است بسیار مفید است).

اگر تا الان با محدودیت 2 گیگابایتی برای آپلود فایل‌ها مواجه بودید، با نسخه پریمیوم می‌توانید فایل‌های 4 گیگ آپلود کنید. به طور کلی، نسخه رایگان هر محدودیتی که در حجم اپلود فایل‌ها دارد، در تلگرام پریمیوم این میزان حجم به توان 2 قابلیت آپلود دارد.

مهم‌ترین ویژگی یک پیام رسان کاربری راحت و مدیریت چت‌ها است. اما اگر تعداد این گفت و گوها زیاد شود چه اتفاقی می‌افتد قطعا مدیریتشان سخت خواهد شد.

با کمک Telegram Premium می‌توانید بیش از 20 پوشه روی پلتفرم ایجاد کنید تا چت‌های خود را سازماندهی کنید. یکی از ویژگی‌های مهم مدیریت چت این است که می‌توانید چت‌های مهم خود را از افرادی که برای شما در اولویت پایین‌تری قرار دارند، تفکیک کنید

امکان تبدیل ویس به متن با عضویت در تلگرام پریمیوم

خب رسیدیم به ویژگی منحصر به فرد تلگرام پریمیوم یعنی تبدیل صداها و ویس‌ها را به متن تبدیل کنید. پیام‌های صوتی مدت‌هاست توسط تلگرام پشتیبانی می‌شوند و نسخه پریمیوم با یکپارچه‌سازی ابزار تبدیل صدا به متن بسیار فراتر می‌رود. 

هنگامی که هدفون ندارید و در یک محیط شلوغ یا پر سر و صدا هستید یا حتی زمانی که در حال تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی هستید و نمی‌خواهید برای پخش صدا تغییر لوکیشن دهید می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

امکان تماس تصوسری و صوتی با کیفیت با عضویت در تلگرام پریمیوم

خیلی‌ها به جای استفاده از تماس تلفنی رایج ترجیح می‌دهند از تماس درون پیام رسال استفاده کنند. در نسخه پولی تلگرام کیفیت تماس‌های صوتی و تصویری به طرز شگفت انگیزی افزایش پیدا کرده است.

فرض کنید یک ویژگی به تلگرام اضافه شده که شما از آن استفاده می‌کنید در حالی که بقیه هنوز نمی‌دانند موضوع چیست 🙂 

با عضویت در تلگرام پریمیوم، شما به پشتیبانی 24 ساعته از طریق تیم پشتیبانی تلگرام دسترسی دارید. شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و راهنمایی و پشتیبانی لازم را دریافت کنید.

 

تیم پشتیبانی Account4all  همیشه بصورت رایگان پاسخگوی سوالات شما در این موارد می‌باشد.

برای تبدیل تلگرام رایگان خود به نسخه پولی (پریمیوم) می‌توانید از صفحه خرید اکانت تلگرام پرمیوم استفاده نمایید و سفارش خود را با بهترین قیمت ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فعال شود.

 عضویت در تلگرام پریمیوم در آیفون و اندروید: 

جهت خرید اشتراک تلگرام پرمیوم ، صرفا کافی هست برنامه را در دستگاه خود نصب داشته باشید و Username تلگرام خود را به پشتیبانی ما ارسال کنید تا سفارش شما فعال شود.

برای عضویت در تلگرام پریمیوم در دستگاه اندروید:

  1. وارد Google Play Store شوید
  2. جستجو کنید “telegram” 
  3. برنامه Telegmra را باز کنید.
  4. وارد تنظیمات شوید.
  5. روی گزینه Username کلیک کنید و یک Username ایجاد کنید ( اگر از قبل دارید، این مرحله را نادیده بگیرید)
  6. در فروشگاه ما ثبت سفارش کنید و یوزرنیم خود را ارسال کنید تا اشتراک شما فعال شود.

برای عضویت در تلگرام پریمیوم در دستگاه آیفون:

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها