پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

آموزش ساخت پلی لیست در رادیو جوان

در هر اپلیکیشن موسیقی آنلاینی شما می‌ توانید پلی لیست دلخوه خود را درست کنید در این مطلب به ساخت پلی لیست در رادیو جوان خواهیم پرداخت.

قبل از این آموزش کاربردی این نکته را ذکر کنیم که شما می‌بایست حتما خرید اکانت رادیو جوان را انجام دهید و آن را تهیه کنید. در ادامه با اکانت4آل همراه باشید.

چگونگی ساخت پلی لیست در رادیو جوان

در صفحه اصلی یا هر صفحه دیگری، روی آهنگ مورد نظر خود (روی نسخه موبایل) تپ کرده یا (روی کامپیوتر) کلیک کنید. حالا باقی مراحل را مانند زیر ادامه دهید:

ساخت پلی لیست در نسخه آی او اس یا اندروید

ساخت پلی لیست در نسخه دسکتاپ

چگونگی دنبال کردن یک پلی لیست در اپلیکیشن رادیو جوان

شما در اپ رادیو جوان می‌توانید انبوهی از پلی لیست‌های محبوب را از قسمت Playlists در سیستم عامل اندروید یا از قسمت Search در آی او اس یا نسخه دسکتاپ پیدا کنید. به این ترتیب برای برگزاری مهمونی یا در صورتی که سلیقه شما به ژانر پاپ، هیپ هاپ، رپ یا مواردی از این قبیل نزدیک است، می‌توانید پلی لیست‌های از پیش ساخته شده را از این طریق مشاهده کنید. همچنین امکان استفاده از پلی لیست‌هایی که دیگران با شما به اشتراک گذاشته‌اند نیز وجود دارد. مراحل این کار به صورت زیر است:

اضافه کردن موزیک‌های بیشتر (روی نسخه آی او اس و دسکتاپ)

شما می‌توانید موزیک‌های مختلف از قسمت My Songs، Suggested Songs، پخش شده اخیر یا حتی از طریق جستجوی آهنگ جدید را به پلی لیست‌های خود اضافه کنید. مراحل انجام این کار به صورت زیر است:

پلی لیست در رادیو جوان

چگونگی ساخت پلی لیست در رادیو جوان

آموزش ساخت پلی لیست در رادیو جوان

چگونگی ویرایش یک پلی لیست در اپ رادیو جوان

بعد از ساخت پلی لیست در رادیو جوان برای ویرایش، به اشتراک گذاری، تغییر نام یا حذف یک پلی لیست، مسیر زیر را به ترتیب دنبال کنید:

ویرایش پلی لیست در نسخه آی او اس یا اندروید

بد نیست بدانید به صورت پیش فرض، بعد ساخت پلی لیست در رادیو جوان کلیه پلی لیست‌ها به صورت پابلیک بوده و به این ترتیب اگر پلی لیستی ایجاد کنید، کاربران دیگر نیز قادر به مشاهده آن خواهند بود. البته این موضوع از طریق به اشتراک گذاری پلی لیست یا حاضر بودن شخص مورد نظر در لیست مخاطبین شما امکان پذیر خواهد بود. اما در صورت عدم نیاز، می‌توانید پلی لیست خود را با انتخاب Make Private به حالت شخصی درآورید.

مقاله مرتبط: “آموزش بخش My Music در اپ رادیو جوان

همچنین اگر مایل هستید ساخت پلی لیست در رادیو جوان تصویر اختصاصی خود را برای پلی لیست‌تان انتخاب کنید، روی Change Photo ضربه بزنید.

ویرایش پلی لیست در نسخه دسکتاپ

نمای از رادیو جوان

ویرایش پلی لیست نسخه دسکتاپ رادیو جوان

 

آموزش ویرایش پلی لیست رادیو جوان

بد نیست بدانید به صورت پیش فرض، کلیه پلی لیست‌ها به صورت پابلیک بوده و به این ترتیب اگر پلی لیستی ایجاد کنید، کاربران دیگر نیز قادر به مشاهده آن خواهند بود. البته این موضوع از طریق به اشتراک گذاری پلی لیست یا حاضر بودن شخص مورد نظر در لیست مخاطبین شما امکان پذیر خواهد بود. اما در صورت عدم نیاز، می‌توانید ساخت پلی لیست در رادیو جوان  پلی لیست خود را با انتخاب Make Private به حالت شخصی درآورید.

همچنین اگر مایل هستید تصویر اختصاصی خود را برای پلی لیست‌تان انتخاب کنید، روی آیکون آموزش ساخت پلی لیست در رادیو جوان کلیک کنید تا مراحل آپلود تصویر جدید آغاز شود.

برای مرتب کردن جایگاه ترک‌ها در پلی لیست، می‌توانید از طریق کلیک و درگ این کار را به راحتی انجام دهید.

برای حذف موزیک‌ها نیز کافی است روی آیکون آموزش ساخت پلی لیست در رادیو جوان کلیک کرده و در نهایت Remove from Playlist را انتخاب کنید.

پنهان کردن موزیک‌ها در رادیو جوان (نسخه آی او اس و دسکتاپ)

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا موزیک‌هایی که در شرایطی خاص به آن‌ها علاقه ندارید را در پلی لیست خود نشنوید. روند انجام این کار به صورت زیر است:

پنهان کردن موزیک در نسخه آی او اس

نکته: مراحل بالا را انتخاب کرده و گزینه Hidden را انتخاب کنید تا ترک یاد شده مجددا ظاهر شود.

پنهان کردن موزیک در نسخه دسکتاپ

نکته: مراحل بالا را انتخاب کرده و گزینه Hidden را انتخاب کنید تا ترک یاد شده مجددا ظاهر شود.

سخن آخر

در این مقاله به آموزش ساخت پلی لیست در رادیو جوان و چگونگی ویرایش، به اشتراک گذاری و حذف پلی لیست در رادیو جوان پرداختیم. امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها