پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

آموزش انتقال شماره گوگل ویس

در این مقاله آموزش گام به گام انتقال شماره گوگل ویس را به شما خواهیم گفت با اکانت۴آل همراه باشید.

شماره مجازی یا دائمی گوگل ویس امکانات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد. اما در این میان بد نیست بدانید که گوگل به صورت پیش فرض، امکان انتقال شماره از Gmail به جیمیل دیگری را فراهم کرده است. اگر به تازگی شماره مجازی یا دائمی را خریداری کرده اما می‌خواهید آن را از یک جیمیل به Gmail دیگری انتقال دهید، در ادامه مطلب چگونگی این کار به صورت موشکافانه بررسی خواهیم کرد. برای خرید گوگل ویس می توانید به سایت account4al مراجعه کنید.

در ابتدا چند نکته است که نیاز است حتما آنها را رعایت کنید:

نکات پیش از آغاز عملیات انتقال شماره گوگل ویس

بررسی شرایط انتقال شماره گوگل ویس در جیمیل اول

در آخرین آپدیت اپلیکیشن Google Voice که در زمان نگارش این مطلب در اردیبهشت ماه 1402 بوده است، گوگل محدودیتی را قرار داده و برای انتقال، باید حداقل ۷ روز از زمان ثبت شماره گذشته باشد. برای چک کردن این موضوع، مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد Google Voice جیمیل اول شوید.
  2. از منوی سمت چپ مانند تصویر زیر وارد قسمت voicemail شوید.

انتقال شماره گوگل ویس

تاریخ اولین پیامی که در این قسمت مشاهده می‌کنید (پیغام خوش آمد Google Voice) همان تاریخ ثبت شماره است. اگر این تاریخ کمتر از ۷ روز بود، باید منتظر گذشت زمان باقی مانده باشید.

نکته مهم اول: شما به محض خرید، می‌توانید از شماره مجازی یا دائمی استفاده کرده و نیازی به انتقال شماره برای استفاده نیست.

نکته مهم دوم: تا زمانی که شماره را به جیمیل دوم انتقال نداده‌اید، به هیچ عنوان از جیمیل اول خارج نشده و در حالت لاگین باقی بمانید.

مقاله پیشنهادی: “آموزش تغییر ریجن جیمیل به آمریکا، ترکیه و سایر کشورها”

بررسی شرایط انتقال شماره گوگل ویس در جیمیل دوم

برای انتقال شماره گوگل ویس به جیمیل خودتان ابتدا باید با قوانین آن موافقت کنید. برای انجام این کار از طریق کامپیوتر یا لپتاپ وارد نسخه وب Google Voice شوید. به این ترتیب بسته به نوع استفاده، با چهار پیام زیر روبرو خواهید شد:

آموزش انتقال شماره گوگل ویس

نحوه انتقال شماره گوگل ویس

از طریق جیمیل اول که شماره گوگل ویس روی آن ثبت شده وارد نسخه وب Google Voice شوید و با کلیک روی آیکون چرخ دنده (Settings) وارد تنظیمات شوید.

  1. حالا مانند تصویر زیر از منوی Account گزینه Transfer a number را انتخاب کنید.

آموزش انتقال شماره گوگل ویس

حالا پنجره‌ای مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود که باید روی دکمه سبز رنگ Get started کلیک کنید.

آموزش انتقال شماره گوگل ویس

حالا مثل تصویر زیر باید در کادر پایینی شماره تلفن، آدرس جیمیل دوم را وارد کنید و در نهایت هم روی دکمه سبز رنگ Send transfer request کلیک کنید.

آموزش انتقال شماره گوگل ویس

اگر در نهایت با پنجره‌ای مانند تصویر زیر روبرو شدید، عملیات با موفقیت به پایان رسیده است.

 

آموزش انتقال شماره گوگل ویس

نکته مهم: اگر با پیام Your request didn’t work روبرو شدید، اطمینان حاصل کنید که کلیه شرایط گفته شده در بالا کامل مهیا باشد.

تأیید عملیات انتقال

پس از این که درخواست انتقال شماره گوگل ویس از جیمیل اول ارسال شد، حالا باید به جیمیل دوم مراجعه کرده و با این درخواست موافقت کنید. برای انجام این کار، مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

آموزش گوگل ویس

نمایی از پیام ظاهر شده برای انتقال

اگر قصد دارید ریجن جیمیلی که شماره گوگل ویس روی آن اضافه شده را تغییر دهید، کافی است کارهای زیر را به ترتیب و با دقت کامل انجام دهید:

ابتدا وارد این لینک شوید.

https://policies.google.com/terms?authuser=

اگر در قسمت Country Version عبارت United States نوشته شده بود، کاری نیاز نیست انجام دهید. اما اگر کشور دیگری در این قسمت قرار داشت، مراحل زیر را ادامه دهید:

آموزش انتقال شماره در گوگل ویس

در نهایت با کلیک روی دکمه آبی رنگ Submit، درخواست تغییر ریجن را به گوگل ارسال خواهید کرد که این روند در بدترین حالت طی ۱ هفته انجام شده و پاسخ آن از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌ شود.

نکته مهم: اگر درخواست شما رد شد، باید جیمیل دیگری ایجاد کرده و مراحل بالا را مجددا انجام دهید. در صورت تأیید، حالا نوبت به آن رسیده تا مراحل انتقال شماره به این آدرس جدید را از ابتدا طی کنید.

آیا این آموزش برای شما مفید بوده است؟ خوشحال می‌ شویم پیشنهادات خود را از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها