پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

مایکروسافت آژر Microsoft Azure چیست + نحوه خرید سرور در ایران

مایکروسافت آژر مجموعه‌ای از خدمات و ابزارهای هوش مصنوعی، شامل یادگیری اتوماتیک، تحلیل داده‌های پیشرفته و پردازش زبان طبیعی است که برای بهبود و بهینه‌سازی برنامه‌های نرم‌افزاری در محیط ابری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه این مقاله بیش‌تر با پدیده Microsoft Azure آشنا خواهید شد و همچنین به شما نحوه خرید اکانت تریال و وریفای شده Azure را خواهیم گفت.

 

مایکروسافت آژر، چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

مایکروسافت آژر چه خدماتی ارائه می‌دهد

روش استفاده از هوش مصنوعی MICROSOFT ASURE

روش استفاده از مایکروسافت آژر

برای استفاده از خدمات مایکروسافت آژر باید مراحل زیر را طی کنید:

نحوه ی استفاده از microsoft asure

پرداخت هزینه: برای استفاده از خدمات مایکروسافت آژر، باید هزینه‌ای معینی را پرداخت کنید.

چگونگی تنظیمات مایکروسافت آژر

دسترسی به راه‌های برنامه نویسی مایکروسافت آژر

 

نحوه عملکرد مایکروسافت آژر

مایکروسافت آژر (Microsoft Azure)، یک پلتفرم مبتنی بر ابر (Cloud-Based Platform) است که برای بهبود ایمنی و کارایی برنامه‌های نرم‌افزاری به کار گرفته می‌شود. عملکرد این پلتفرم روی هر برنامه و سرویس وابسته به نیاز و متغیرهای آن متفاوت خواهد بود. اما در کل، عملکرد مایکروسافت آژررا می‌توان اینگونه تشریح کرد:

ویيژگی‌های سرویس microsoft asure

ویژگی‌های سرویس Microsoft Azure 

نحوه استفاده از خدمات مایکروسافت آژر در ایران

ویژگی‌های سرویس Azure را می‌توان به‌صورت زیر توضیح داد:

 

محصولات و سرویس‌های Microsoft Azure

آشنایی با هوش مصنوعی مایکروسافت اژر

همان‌طور که گفته شد مایکروسافت آژر یک پلتفرم ابری بسیار گسترده و گوناگون دارد که خدمات و محصولات متنوعی ارائه می‌کند. برخی از محصولات و سرویس‌های مهم آن را با هم مرور خواهیم کرد:

نحوه استفاده از خدمات Azure در ایران:

در صورتی که قصد استفاده از خدمات این سرویس را در ایران دارید ، باید با اطلاعات غیر ایرانی احراز هویت را انجام دهید و یک کارت بانکی معتبر خارجی نیز به حساب خود متصل کنید تا بتوانید از این خدمات استفاده کنید.

وبسایت Account4all سالهاست که در ضمینه فعالسازی اشتراک سایت های خارجی فعالیت دارد ، در صورتی که قصد استفاده از خدمات Azure در ایران را داشتید ، میتوانید برای خرید اکانت تریال و فول وریفای Azure به پشتیبانی تلگرام پیام دهید و از شرایط این محصول آگاه شوید.

کلیک کنید: ارتباط با پشتیبانی فروشگاه

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم به این پرسش پاسخ دهیم که هوش مصنوعی Microsoft Azure چیست و چه کاربردی دارد؟ پلتفرم Microsoft Azure جامع‌ترین پلتفرم ابری در بازار است که مجموعه‌ای از خدمات و سرویس‌ها را از جمله محاسبات، ذخیره‌سازی، شبکه‌سازی و امنیت برای توسعه و مدیریت برنامه‌های ابری فراهم می‌کند.

این پلتفرم مبتنی بر پردازش ابری است و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مدیریت خود را از طریق ایجاد و پیاده‌سازی راه‌حل‌های ابری، بهبود بخشیدن امنیت و رفع مشکلات سیستمی موجود، ارتقاء کیفیت سرویس‌دهی و کاهش هزینه‌ها، به سطح بالاتری برسانند.

ابزار دیگری بر پایه‌ی هوش مصنوعی با کاربردهای فراوان و متنوع که بحث داغ این روزها می‌باشد، chatgpt است. خرید اکانت chatgpt از طریق سایت اکانت فور آل برای کاربران ایرانی با بهترین شرایط فراهم می‌باشد.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها