پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

معرفی ابزار نویسندگی هوشمند کوییل بات

کوییل‌بات یک ویراستار مبتنی بر هوش‌مصنوعی است که با بازنویسی، تولید محتوای خودکار به وسیله هوش‌مصنوعی، اصلاح اشتباهات گرامری و املایی و دیگر امکانات نوشتاری‌اش، خود را به‌عنوان یک ابزار نویسندگی و تولید محتوای قدرتمند و هوشمند مطرح کرده است.

کوییل‌بات تمام حوزه‌های نوشتاری مانند نوشته‌های آکادمیک، وبلاگ‌نویسی و غلط‌یابی را پوشش می‌دهد و به نویسنده (که شما باشید) کمک می‌کند که جملات، پاراگراف‌ها و به‌طور کلی متن‌های درست‌تر و با کیفیت‌تری بنویسید. در این بلاگ ازسایت account4all به معرفی کامل این ابزار میپردازیم .

کویل بات چیست؟

کوییلبات چیست

همان طور که گفتیم کوییل‌بات یک ابزار نویسندگی و بازنویسی مبتنی بر هوش‌مصنوعی است که با استفاده از جدیدترین تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) و هوش‌مصنوعی به شما کمک می‌کند که کلمات و جملات بهتری پیدا کنید و نوشته‌های روان‌تر و زیباتری بنویسید.

یکی از نقاط قوت کوییل‌بات قدرت آن در بازنویسی متن است به طوری که بعد از وارد کردن یک کلمه، جمله یا حتی یک متن کامل با حفظ معنا و لحن کلی نویسنده جایگزین‌های مناسبی را به شما پیشنهاد می‌دهد. این قابلیت برای دانشجوها و استادانی که می‌خواهد متون پیچیده را ساده‌سازی کنند، از تهمت سرقت ادبی مصون بمانند و منظور خود را به شکل دیگری بیان کنند بسیار مفید و مؤثر است.

کوییل‌بات علاوه بر بازنویسی (پارافریز) و لحن‌های نوشتاری مختلف به قابلیت‌هایی مانند اصلاح اشتباهات گرامری، خلاصه‌نویسی و پیشنهاد کلمات جایگزین هم مجهز است که به‌طور خاص با هدف بهبود متن نهایی و تقویت مهارت نویسندگی شما طراحی شده‌اند.

کوییلبات چگونه کار میکند

کوییل‌بات برای بازنویسی متن و دیگر اصلاحات و پیشنهادهای نوشتاری خود از تکنیک‌های پیشرفته پردازش زبان طبیعی و همچنین الگوریتم‌های یادگیری عمیق استفاده می‌کند که در ادامه به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم.

درک متن ورودی توسط کاربر

کوییل‌بات متن وارد شده را با استفاده از تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) تحلیل و بررسی و آن را به کلمات تشکیل دهنده‌اش تجزیه کرده و سپس با تشخیص ارتباط میان کلمات و جمله‌ها مضمون کلی متن را درک می‌کند.

جایگزین کردن کلمات و عبارات

کوییل‌بات با استفاده از مجموعه عظیم الگوهای کلامی و مترادف‌های خود ساختار جدیدی برای عبارت‌ها و کلمات جایگزین تولید کرده و برای حفظ مضمون اصلی متن سعی می­کند شباهت‌های مفهومی و معنایی آن‌ها را هم به‌حساب بیاورد.

تطبیق قواعد و دستور زبان

کوییل­بات برای بازنویسی متن توجه خاصی به ساختار عبارات و قواعد گرامری می‌کند و از این طریق با تولید جملات صحیح گرامری و بازنویسی معقول و منطقی متن کلمات را جایگزین کرده و جملات را به شکل‌های جدیدی می‌چیند.

درک مفهومی متن

یکی از نقاط قوت سرویس کوییل‌بات سعی در درک مفهوم و مضمون متن اصلی به‌صورت صحیح با هدف بازنویسی دقیق‌تر و از نظر مفهومی صحیح‌تر متن است.

استفاده از بازخورد و اصلاحات کاربر

البته متون بازنویسی شده توسط کوییل‌بات، مثل هر تکنولوژی دیگر مبتنی بر هوش‌مصنوعی، بی‌نقص و کامل نیست. کوییل‌بات برای رفع این مشکل از اصلاحات و بازخورد کاربران برای توسعه و بهینه کردن نتایج خود استفاده می‌کند.

مهمترین امکانات نرمافزار کوییلبات

مهم‌ترین ابزارها و امکانات کوییل‌بات عبارتند از:

بخش بازنویسی (Paraphraser)

مهم‌ترین و بهترین نقطه قوت کوییل‌بات قابلیت بازنویسی مناسب و دقیق متون پیچیده است. کاربران می‌توانند کلمات، جمله‌ها و متون خود را در محیط کوییل‌بات وارد کنند و این نرم‌افزار ضمن حفظ مضمون متن اصلی به سرعت متن بازنویسی شده را با کلمات و جمله‌بندی جدید تولید می‌کند.

نحوه استفاده از کویل‌بات

بخش خلاصهنویسی (Summarizer)

این بخش متن شما را به متن‌های کوتاه‌تر و خوانا تر تبدیل می‌کند. این قابلیت برای شناسایی سریع ایده­های اصلی و جزئیات مهم نوشته شما توسط مخاطب بسیار مفید است.

آموزش گام به گام کویل‌بات(quillbot)

بخش بررسی گرامر (Grammer Checker)

در این بخش کوییل‌بات متن شما را برای اشتباهات گرامری بررسی کرده و پیشنهادات خود را برای اصلاح آنها ارائه می‌دهد. این قابلیت به شما کمک می‌کند که بتوانید متنی عاری از اشتباهات گرامری، نگارشی و دیگر ایرادات معمول را به مخاطب خود تحویل دهید.

 

آموزش برسی گرامر با کویل بات (quillbot)

بخش تولید ارجاعات (Citation Generator)

در این بخش ابزار تولید ارجاعات کوییل‌بات به شما کمک می‌کند تا به سرعت ارجاعات موجود به کتاب‌ها، مقالات آنلاین، وب‌سایت‌ها و دیگر منابع را با فرمت‌های مختلف تولید کنید.

استفاده quillbot در گرامر

بخش همکار نویسنده (Co-Writer)

این بخش در واقع یک محیط نویسندگی کامل است که تمام قابلیت‌های کوییل‌بات را یکجا در اختیار شما می‌گذارد. با استفاده از این بخش دیگر لازم نیست برای انجام هر کاری به بخش مخصوص به آن مراجعه کنید و این باعث افزایش سرعت انجام کار می‌شود.

اکانت کوییل بات

لحن­های مختلف بازنویسی متن

بخش بازنویسی کوییل‌بات می‌تواند متن نهایی را در 7 مود یا لحن مختلف برای شما تولید کند که بسته به نیاز خود می‌توانید از آنها استفاده کنید:

تولید متنی متعادل از نظر میزان تغییرات و حفظ مفهوم متن اصلی

بازنویسی متن با لحن رسمی‌تر و حرفه‌ای‌تر

توجه بیشتر به روانی و خوانایی متن

بازنویسی به زبان ساده و قابل‌فهم برای هر نوع مخاطب

بازنویسی به خلاق‌ترین و ادبی‌ترین شکل ممکن

کوتاه کردن و خلاصه‌نویسی متن

افزودن جزئیات و عمق بیشتر برای طولانی کردن متن

 

شیوه استفاده از کوییلبات

کوییل‌بات به سه روش در اختیار کاربران قرار می‌گیرد:

  1. افزونه مرورگر کروم
  2. افزونه ورد مایکروسافت
  3. نرم‌افزار مخصوص سیستم‌عامل macOS

تمامی این ابزارها از طریق صفحه وب سایت کوییل‌بات قابل دسترسی و نصب هستند.

آیا استفاده از کوییلبات رایگان است؟

قابلیت‌های پایه کوییل‌بات یعنی بازنویسی و بررسی گرامر رایگان است اما تعداد ورودی‌ها و طول متن در نسخه رایگان محدود شده است اما در نسخه پریمیوم کوییل‌بات شما به کلیه امکانات این نرم‌افزار دسترسی نامحدود خواهید داشت.

اکانت پریمیوم کوییل‌بات در سه طرح یک‌ساله، شش‌ماهه و ماهانه و با قیمت‌های 100 دلار، 80 دلار و 20 دلار ارائه می‌شود که البته انتخاب طرح یک‌ساله از نظر مالی به‌صرفه‌تر است. برای خرید اکانت Quillbot کافیست به سایت اکانت فور ال مراجعه کنید و با به صرفه ترین قیمت در سبد خرید خود آن را اضافه کنید.

سخن آخر

نرم‌افزار کوییل‌بات با استفاده از قابلیت بازنویسی دقیق و مفهومی خود در کنار دیگر امکاناتش توانسته است که جای خود را در میان رقبای قدرتمندی مثل گرامرلی و وردتون پیدا کند.

البته باید اضافه کرد که این نرم‌افزار بیشتر برای غیرانگلیسی زبان‌ها و نویسندگان تازه‌کار مناسب است و برای نویسندگان با سابقه و دانشگاهی انتخاب‌های بهتری هم وجود دارد.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها