پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

ابزار هوش مصنوعی Synthesia چیست و چگونه در ایران قابل استفاده است؟

ابزار Synthesia چیست؟

آشنایی با ابزار Synthesia

سنتز یک ابزار هوش مصنوعی است که برای تولید ویدیوهای آموزشی و تبلیغاتی با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی طراحی شده است. با استفاده از این ابزار، کاربران می‌توانند به راحتی و به سرعت ویدیوهایی با کیفیت بالا تولید کنند.

هوش مصنوعی Synthesia، قالب‌های بصری زیادی در اختیار ‌کاربران قرار می‌دهد و از فایل‌های مختلف، از جمله تصاویر، انیمیشن‌ها و فیلم‌ها، به عنوان تصاویر زمینه و نشانه‌های ویدیویی استفاده می‌کند. همچنین به کمک صداهای الهام‌بخش، متن‌های توضیحی و موسیقی‌های پس زمینه، می‌توان از اجزای صوتی برای افزایش جذابیت ویدیوهای تولیدی استفاده نمود.

با استفاده از هوش مصنوعی Synthesia، کاربران می‌توانند به راحتی ویدیوهای تبلیغاتی و آموزشی خود را بهبود ببخشند. همچنین، با استفاده از فناوری بهینه‌سازی تصویر و صدا، ویدیوهای تولید شده با کیفیت بالاتری، از جمله کیفیت تصویر و صدای باورنکردنی، سرعت پخش و منطبق با انواع دستگاه‌های مختلف را تولید می‌کند.

 

آموزش استفاده از هوش مصنوعی Synthesia

ابزار هوش مصنوعی Synthesia چیست و چگونه در ایران قابل استفاده است؟

 

ویژگی‌های کلیدی هوش مصنوعی Synthesia

ویژگی‌های کلیدی Synthesia

مزایای استفاده از هوش مصنوعی مایکروسافت آژر

نرم‌افزار Synthesia به کاربران امکان دسترسی به بیش از 85 آواتار هوش مصنوعی را می‌دهد.

هر آواتار از یک بازیگر واقعی الگوبرداری شده است و برای ویدیوهای مرتبط استفاده می‌شود. هوش مصنوعی Synthesia طیف وسیعی از آواتارها را در محدوده سنی و قومیت‌های مختلف ارائه می‌کند.

پشتیبانی مایکروسافت آژر از 120 زبان دنیا

هوش مصنوعی Synthesia از بیش از 120 زبان مختلف با صدای مردانه و زنانه پشتیبانی می‌کند.

این صداهای هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت نسخه‌های مختلفی از محتوای ویدیویی خود را تولید کنید که با زبان اول مخاطبان شما مطابقت داشته باشد.

نحوه استفاده از ابزار Synthesia در ایران

یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی این نرم‌افزار قالب‌های ویدئویی Synthesia است. کاربران می‌توانند قالبی را انتخاب کنند که بیش‌ترین تطابق را با ایده آن‌ها دارد. نرم افزار Synthesia حتی گزینه‌ای برای اضافه کردن پس زمینه، تصویر، ویدئو و انواع صدا دارد.

نحوه استفاده از Synthesia در ایران:

در صورتی که قصد استفاده از خدمات این سرویس را در ایران دارید ، میتوانید با همکاران ما در پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید تا مراحل خرید و فعالسازی این محصول را برای شما انجام دهند.

وبسایت Account4all سالهاست که در زمینه فعالسازی اشتراک سایت های خارجی فعالیت دارد ، در صورتی که قصد استفاده از خدمات Azure در ایران را داشتید ، میتوانید برای خرید اکانت تریال و فول وریفای Azure به پشتیبانی تلگرام پیام دهید و از شرایط این محصول آگاه شوید.

کلیک کنید: ارتباط با پشتیبانی فروشگاه

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی ابزار Synthesia و کاربردهای آن پرداخته‌ایم. این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی، امکان به‌وجود آوردن شخصیت‌های واقعی با حرکات طبیعی را فراهم می‌کند. این امکان به شکل قابل توجهی امکان جان‌بخشی به شخصیت‌های ساختگی را بهبود می‌بخشد. بنابراین، هوش مصنوعی Synthesia یکی از بهترین ابزارهای نوین فیلم‌سازی و ساخت ویدیو است. Synthesia در آینده با قابلیت‌های ویژه بیش‌تری نیز به کارگرفته خواهد شد.

اگر از علاقه‌مندان به استفاده از هوش مصنوعی هستید، خرید اکانت chatgpt به شما پیشنهاد می‌شود.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها