پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

یوتیوب پریمیوم چیست؟

در این مطلب از Account4Al قصد داریم تا به سؤال یوتیوب پریمیوم چیست؟ پاسخ دهیم و با سرویس یوتیوب پریمیوم و امکانات آن به صورت کامل آشنا شویم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قابلیت یوتیوب پریمیوم نام سرویس اشتراکی YouTube است که کمک می‌ کند تجربه استفاده از این پلتفرم به نحو احسن افزایش پیدا کند. این سرویس از امکانات جذاب و هیجان انگیزی برخوردار است که در ادامه به صورت کامل با آنها آشنا خواهیم شد.

یوتیوب پریمیوم چیست؟

همان طور که اشاره شد، این سرویس یک اشتراک غیر رایگان است که خدمات خاصی را در ازای پرداخت هزینه در اختیار شما قرار می‌ دهد. از جمله امکانات ویژه این سرویس اشتراکی میتوان به پخش ویدئو بدون نمایش تبلیغات، امکان پخش ویدئو در حالت آفلاین و قابلیت مشاهده محتوای اختصاصی اشاره کرد. بد نیست بدانید که با خرید این اشتراک، می‌ توانید به سرویس YouTube Music Premium نیز دسترسی داشته باشید.

آشنایی با قابلیت یوتیوب پریمیوم

اگر به خاطر داشته باشید، سرویس با نام YouTube Red تا سال ۲۰۱۸ مشغول به فعالیت بود. اما گوگل ناگهان تصمیم گرفت بخش موزیک یا همان YouTube Music را از این اکوسیستم جدا کرده و در قالب پلتفرمی جداگانه آن را به کاربران ارائه کند. این جا بود که استارت کار YouTube Premium زده شد.

در حال حاضر اگر در وب سایت‌ های اینترنتی بگردید، نام‌ های زیادی با پیشوند یوتیوب خواهید دید که در این قسمت، قصد داریم هر یک از آنها را به شما معرفی کنیم تا در هنگام انتخاب، گیج نشده و بتوانید گزینه مناسب و مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

قابلیت های اشتراک یوتیوب پریمیوم

افرادی که به هر نحوی برای خرید اکانت یوتیوب اقدام کنید، از امکانات زیر برخوردار خواهند شد:

امکانات کسب درآمد از YouTube

این ویژگی به کاربران کمک می‌ کند تا از تبلیغات نمایش داده شده در میان ویدئو ها درآمد کسب کنند. اما با تهیه اشتراک YouTube Premiumشما می‌ تواند از شر این تبلیغات راحت شده و بدون هیچ مزاحمتی، تمام محتوای مد نظر خود را تماشا کنید.

همان طور که اشاره شد، درآمد یوتیوبر ها از نمایش تبلیغات در میان ویدئو های آنها پرداخت می‌ شود. اما بد نیست بدانید که خرید اشتراک پریمیوم ذره‌ ای در این موضوع محدودیت ایجاد نکرده و درآمد آنها همچنان از طریق هزینه‌ های اشتراک پریمیوم پرداخت می‌ شود. به این ترتیب شما با پرداخت هزینه اشتراک، در واقع در حال پرداخت پول هرچند اندک به یوتیوبر ها هستید.

آیا تهیه اشتراک یوتیوب پریمیوم منطقی است؟

اگر از جمله افرادی هستید که به صورت روزانه با این پلتفرم سر و کار دارید و به خصوص از نسخه موبایل یا تبلت استفاده می‌ کنید، امکان دانلود ویدئو یا پخش محتوا در پس زمینه از جمله عواملی است که به شما شدیدا کمک خواهد کرد. در حال حاضر بسیاری از کانال‌ ها در یوتیوب اقدام به ارائه محتوای نسبتا طولانی می‌ کنند که پخش این ویدئو ها در پس زمینه و تنها شنیده شدن صدای فرد در حین انجام کارهای دیگر برای شما کافی خواهد بود. لذا در این شرایط تهیه اشتراک YouTube Premium می‌ توانید گزینه مناسبی برای شما به حساب آید.

اما اگر از نسخه دسکتاپ استفاده می‌ کنید، پخش در پس زمینه آنچنان به کار شما نخواهد آمد و بهترین قابلیتی که در این زمینه می‌ تواند به شما کمک کند، امکان دانلود محتوا و تماشای آنها به صورت آفلاین است و از سوی دیگر، نمایش بدون تبلیغات ویدئو ها هم مسلما خوشایند خواهد بود.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها