پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

آشنایی با نرم‌افزار وردتون

امروزه در عصر شبکه‌های اجتماعی، هوش مصنوعی و دانشگاه‌های آنلاین مهارت نوشتن به زبان انگلیسی، تبدیل به یک مهارت غیر قابل چشم‌پوشی شده است که فراگیری و استفاده از آن برای هر دانشجو و هر کاربر حرفه‌ای شبکه‌های اجتماعی و اینترنت از نان شب هم واجب‌تر است. اما نوشتن صحیح، روان و بدون اشتباهات املایی و نگارشی به زبان انگلیسی احتیاج به سال‌ها تلاش و یادگیری مستمر دارد و خیلی از ما به‌محض ورود به یک دانشگاه یا کار جدید ناچاریم نوشته‌های متنی خود را به زبان انگلیسی تحویل بدهیم.

در این نوشته ما شما را با نرم افزار وردتون آشنا می‌کنیم که نوشته‌های پر از اشتباهات املایی، گرامری و نگارشی شما را مانند یک استاد زبان انگلیسی تصحیح و بازنویسی می‌کند. نرم‌افزاری که با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های خود حتی می‌تواند لحن نوشته را با یک کلیک به لحن رسمی یا محاوره‌ای تغییر دهد و حتی متن را بر اساس نیاز شما کوتاه‌تر یا طولانی‌تر کند.

معرفی و بررسی نرم افزار wordtune

 نرم افزار وردتون چیست؟

نرم‌افزار وردتون (Wrodtune) یک دستیار نویسندگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که با درک و تسلط عمیق خود به زبان انگلیسی بعد از نوشتن چند جمله یا حتی کلمه متوجه می‌شود که شما چه مطلبی را می‌خواهید به مخاطب منتقل کنید و علاوه بر تشخیص هرگونه غلط املایی یا نگارشی با ارائه پیشنهادهای مختلف گزینه‌های مناسب بیشتری را به شما پیشنهاد می‌دهد.

وردتون با استفاده از ترکیبی از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق طراحی شده و به همین دلیل نسبت به سایر نرم‌افزارهای مشابه درک بهتری از محتوای شما دارد و پیشنهادهای بهتری برای اصلاح متن به شما می‌دهد.

 

دلایل استفاده از وردتون

 چرا باید از وردتون استفاده کرد؟

وردتون رابط کاربری بسیار خوش‌دست و ساده‌ای دارد که آشنایی و تسلط به آن تنها چند دقیقه طول می‌کشد.

عبارات و جمله‌های پیشنهادی نرم افزار وردتون سرعت نوشتن شما چند برابر می‌کند و باعث می‌شود که دیگر هیچ‌وقت برای تکمیل جمله یا پاراگراف موردنظرتان وقت خود را هدر ندهید.

نرم افزار وردتون با بازنویسی و ویراستاری‌های خود به‌تدریج مهارت نوشتن را در شما تقویت کرده و باعث می‌شود که نوشته‌های روان‌تر و هدف‌مندتری بنویسید.

وردتون از چه زبان‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

نرم‌افزار وردتون در حال حاضر نتایج خود را تنها به زبان انگلیسی ارائه می‌دهد؛ اما بخش بازنویسی آن می‌تواند زبان‌های اسپانیایی، عربی، عبری، ماندارین، کره‌ای، آلمانی، هندی، فرانسوی و پرتقالی را هم به‌خوبی تشخیص داده و آنها را به زبان انگلیسی ترجمه کند.

برای ترجمه کافی است کلمه یا متن موردنظر را انتخاب و روی Translate کلیک کنید تا وردتون آن را به انگلیسی ترجمه کند.

راه‌های استفاده از نرم افزار وردتون

راه‌های استفاده از نرم افزار وردتون

نسخه تحت وب وردتون که کامل‌ترین و بهترین روش استفاده از این ابزار است و با نام Wordtune Editor از طریق وب‌سایت رسمی آن قابل‌دسترسی است عملیات تصحیح، اصلاح و بازنویسی (Rerwrite) متون شما را به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

البته این ابزار به شکل افزونه برای مرورگر Chrome (قابل‌نصب روی مرورگرهایی مثل Opera، Brave و Edge) هم ارائه می‌شود. افزونه مرورگر وردتون در بیشتر نسخه‌های تحت وب شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای آنلاین مثل فیس‌بوک، تیک‌تاک، واتس‌اپ، تلگرام، اسلک، گوگل داکز و دیسکورد قابل‌استفاده است.

اخیراً نسخه IOS این برنامه برای گوشی‌های اپل و همچنین افزونه ورد مجموعه آفیس مایکروسافت هم ارائه شده است که البته به نظر ما بهتر است به‌جای آنها از برنامه ادیتور وردتون استفاده کنید.

 آشنایی با محیط کاربری وردتون

 آشنایی با محیط کاربری نرم افزار وردتون

 

ادیتور وردتون به دو بخش به نام‌های نوشتن و بازنویسی (Write and Parphrase) و خواندن و خلاصه‌نویسی (Read and Summorize) تقسیم می‌شود.

 بخش خواندن و خلاصه‌نویسی

در این بخش از نرم افزار وردتون شما می‌توانید متن موردنظر خود را با فرمت PDF، آدرس وب یا متن ساده بارگذاری کرده و خلاصه آن را تحویل بگیرید. در ضمن قسمتی به نام کتابخانه (Library) هم وجود دارد که همه متون بارگذاری شده و خلاصه آنها را برای استفاده‌های بعدی ذخیره می‌کند.

همچنین با نوشتن دستور (Prompt) مناسب می‌توانید از هوش مصنوعی وردتون بخواهید متن موردنظر شما در قالب مناسب برای مقاله، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و دیگر فرمت‌های موردنیاز را تولید کند.

 بخش نوشتن و بازنویسی

بخش نوشتن و بازنویسی ادیتور وردتون 6 قسمت اصلی دارد:

برای بازنویسی متن

برای تبدیل لحن نوشتار به لحن رسمی

برای تبدیل لحن نوشتار به لحن غیررسمی یا محاوره‌ای

برای کوتاه‌کردن متن

برای طولانی کردن متن

برای افزودن عبارات اضافی تولید شده توسط هوش مصنوعی مانند جوک، تأکید، مثال، حقایق تاریخی و آماری و غیره به متن

البته ادیتور وردتون (wordtune) به‌صورت خودکار پیشنهادهای لازم برای تصحیح اشتباهات املایی و نگارشی را به شما اعلام می‌کند. وردتون بر خلاف دیگر برنامه‌های مشابه معنای کلی جمله را تغییر نمی‌دهد و از این نظر نسبت به رقبا کارایی بهتری دارد.

 

 نتیجه‌گیری

نرم‌افزار وردتون با امکاناتی نظیر بازنویسی، اصلاح خطاهای املایی و نگارشی، ترجمه، خلاصه‌نویسی، پیشنهاد جملات و عبارات جایگزین، کوتاه‌کردن یا طولانی کردن متن برای افراد غیرانگلیسی زبان و حتی برای انگلیسی‌زبان‌هایی که می‌خواهند در وقت صرفه‌جویی کنند یک ابزار حیاتی و نجات‌بخش است.

همان‌طور که گفتیم مهم‌ترین علت برتری وردتون نسبت به رقبایی مثل گرامرلی هوش مصنوعی آن است که پیشنهادها و جملات بهتر و صحیح‌تری را تولید می‌کند که لحن و مضمون متن اصلی را تغییر نمی‌دهد. این برتری به همراه دیگر امکانات وردتون آن را به رقیب و جانشینی برای گرامرلی تبدیل کرده است.

نرم‌افزار وردتون همیشه یکی از پیشنهادهای نویسندگان حرفه‌ای و تولیدکنندگان محتوا به زبان انگلیسی برای نویسندگان تازه‌کار و افراد غیرانگلیسی زبان است و ارزش خرید بسیار بالایی دارد و ما هم خرید اکانت wordtune را به شما توصیه می‌کنیم.

 

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها