پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای دستگاه های مختلف

 

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای دستگاه های مختلف

 

Spotify در حال حاضر محبوب‌ترین سرویس پخش موسیقی است که دارای 456 میلیون کاربر و نزدیک به 200 میلیون مشترک (با پرداخت حق اشتراک) است که آن را از رقبای بزرگی مانند Apple Music برتری می دهد. این شرکت سوئدی که یکی از بزرگترین ‌ارائه‌دهنده های موسیقی آنلاین و آفلاین است، در سال 2008 شروع به فعالیت کرد.

حالا که کمی با اسپاتیفای آشنا شدیم، بیاید با هم بررسی کنیم چه چیزی باعث شده است که این برنامه تا این حد محبوب باشد. اسپاتیفای چه امکانات و ویژگی هایی دارد که سراسر دنیا از آن استفاده می کنند؟ همچین در ادامه به آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی و دستگاه های مختلف می پردازیم.

نسخه رایگان Spotify به شما امکان می‌دهد به موسیقی، پادکست و حتی ویدیوهای نامحدود گوش دهید، بنابراین می‌توانید سلیقه خود را بدون هزینه کردن هنگفت دنبال کنید. اشتراک پولی اسپاتیفای در واقع خدمات بیشتری ارائه می‌دهد، اما نسخه رایگان برای شنوندگان معمولی به اندازه کافی است.

با ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی شما یک اکانت رایگان خواهید داشت که می‌توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. همچنین می‌توانید ‌متناسب با دستگاه خود اپلیکیشن آن را دانلود کنید و برای استفاده از اکانت رایگان از آن بهره ببرید.

اسپاتیفای علاوه بر اکانت رایگان و عمومی قابلیت ساخت یک با امکانات ویژه به نام پرمیوم دارد. این نوع اشتراک از اسپاتیفای امکان دسترسی شما به همه محتواها را می‌دهد و از تبلیغات اجباری هم رها خواهید شد. همچنین برخی از موسیقی های به‌روز که در اکانت رایگان در دسترس نیست در این اکانت ارائه می شود و درواقع محدودیتی ندارد.

در ادامه بحث، با آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی و کامپیوتر همراه شما هستیم.

ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی

آموزش ساخت اکانت روی موبایل

چه زمانی که شما بخواهید از نسخه رایگان این برنامه استفاده کنید و چه قصد تهیه حق اشتراک داشته باشید، باید یک حساب کاربری در اسپاتیفای برای خودتان بسازید.

شما می‌توانید به صورت تحت وب، اکانت اسپاتیفای خود را بسازید و به آن دسترسی داشته باشید یا از طریق دانلود اپلیکیشن آن در گوشی همراه یا کامپیوتر خود ثبت‌نام کنید.

برای ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی، به یک فیلتر شکن و یک ایمیل معتبر نیاز دارید. توجه کنید که برای ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی همراه‌تان و ورود به صفحه، نیاز به تغییر IP دارید؛ زیرا ممکن است دسترسی برخی بخش‌های برای آی پی ایران محدود شود. با خرید اکانت اسپاتیفای از account4all این محدودیت برای شما برطرف خواهد شد.

بعد از ورود به صفحه ثبت‌نام اسپاتیفای در قسمت Sign up، از طریق فیسبوک اکانت، گوگل و یا ایمیل خود می‌توانید ثبت‌نام کنید. با وارد کردن ایمیل و فیلدهای موردنیازِ نام اکانت، پسورد اکانت، تاریخ تولد و جنسیت خود ثبت‌نام خود را تکمیل کنید.

درنهایت با اسکرول به پایین صفحه، و کلیک گزینه تایید اینکه “من ربات نیستم” و زدن ساین‌آپ اکانت شما در اختیارتان است.

حالا می توانید وارد پروفایل خود شوید و لیست های پخش را باز کنید و از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای در آیفون

آموزش ساخت اکانت روی آیفون و ios

ساخت اکانت اسپاتیفای در آیفون با ساخت اکانت در سایر دستگاه ها تفاوت چندانی ندارد.برای ساخت اکانت در آیفون، هم می توانید از طریق سایت اقدام کنید و هم با دانلود برنامه از اپل استور، که فروشگاه مخصوص اپلیکیشن‌ آیفونی ها است، استفاده کنید.

بعد دانلود برنامه اسپاتیفای و نصب آن از اپل استور، پیامی برای شما باز می شود و از شما درخواست می کند که آیا قصد ثبت‌نام دارید یا خیر. با یک کلیک بر روی Create account به صفحه ثبت‌نام می روید. درست مانند روندی که توضیح دادیم، با ثبت حساب ایمیل یا گوگل و وارد کردن اطلاعات شخصی در فیلدهای موردنظر ثبت‌نام انجام می شود.
ضمنا با احراز هویت ایمیلی، اسپاتیفای از شناسایی شما به عنوان ربات خودداری می کند و اجازه ساخت اکانت را به شما می دهد.

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای در گوشی های اندروید

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای روی سیستم عامل اندروید

ساخت اکانت اسپاتیفای اندروید با ساخت اکانت اسپاتیفای در آیفون همان‌طور که در ادامه خواهیم دید، تفاوت چندانی ندارد.

با مراجعه به Google play برنامه اسپاتیفای برای اندروید را دانلود کنید. پس از نصب، با بازکردن برنامه آیکونی برای شما ظاهر می شود که نشان می دهد اگر از قبل اکانت دارید باید Log in کنید.

برای ساخت اکانت باید روی Create Account ضربه بزنید. سپس فیلد های موردنیاز که در بالا گفتیم، با استفاده از یکی از اکانت‌ های ایمیل، گوگل و یا فیسبوک پر کنید. با ساین‌آپ کردن شما اکانت موردنظر ساخته می شود.
اگر قصد خرید یکی از اکانت‌ های دارای حق اشتراک را دارید وارد پروفایل خود شوید. با پرداخت حق اشتراک می توانید اکانت پرمیوم، یا دیگر اکانت‌ ها را در اختیار داشته باشید.

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای در کامپیوتر

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای روی کامپیوتر

برای آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در کامپیوتر دو راه داریم:

اول اینکه از طریق وب‌سایت یا گوگل برنامه اسپاتیفای را دانلود و ثبت نام کنیم. دوم به صورت تحت وب اکانت بسازیم و از اسپاتیفای استفاده کنیم.

پیش از آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در کامپیوتر باید بدانید که افرادی با گوگل اکانت، یا فیسبوک اکانت در اسپاتیفای ثبت‌نام کنند، نیازی به واردکردن اطلاعات شخصی ندارند.

  1. ابتدا با مرورگر خود وارد سایت spotify.com شوید. برای ساخت اکانت رایگان یا پرمیوم باید مسیر یکسانی را طی کنید.
  2. براساس نوع اکانت رایگان یا پرمیوم روی یکی از گزینه‌ های GET FREE یا GET PREMIUM کلیک کنید. اگر تمایل به خرید اشتراک دارید اکانت پریمیوم را بزنید. وگرنه اکانت رایگان هم به اندازه کافی موسیقی و پادکست رایگان برای شما قرار می دهد. البته قابل توجه است که کاربران ایرانی قادر به خرید اکانت پرمیوم نیستند و باید از داخل ایران اکانت اسپاتیفای تهیه کنند.
  3. اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید. سپس تایید کنید که ربات نیستید، حالا اکانت اسپاتیفای در اختیار شماست و می توانید از شنیدن موزیک موردعلاقه‌تان لذت ببرید.

 

ساخت اکانت اسپاتیفای در PS4

آموزش ساخت اکانت روی ps4

همان‌طور که در جریان هستید، اسپاتیفای قابلیت اجرا روی همه دستگاه‌ ها را دارد. ساخت اکانت اسپاتیفای در PS4 ،PS5، کنسول‌ های خانگی و… یکی از جذابیت‌ های این برنامه پرمخاطب است.

شرکت سونی که سازنده پلی استیشن است با همکاری اسپاتیفای این قابلیت را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

کاربران با بخش PlayStation Music می توانند به موسیقی‌ های موردعلاقه خود گوش کنند. گوش کردن به موسیقی حین بازی، یک حرکت بسیار جالب و لذت‌بخش است. این قابلیت در دستگاه‌ های PS4 و PS5 فعال است.

در ادامه با آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در PS4 در خدمت شما هستیم

توجه داشته باشید با نسخه رایگان اکانت اسپاتیفای در کنسول بازی مدت محدودی می توانید از آن استفاده کنید. بعد از گذشت یک ماه باید آن را تمدید و اشتراک پرمیوم تهیه کنید. این اکانت در واقع جدا از اکانت اصلی که می‌توانید در سایت اسپاتیفای بسازید و به کنسول خود متصل کنید، ساخته می شود.

برای ساخت اکانت مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. وارد PlayStation Store شده و برنامه Spotify را دانلود و نصب کنید. می توانید با پلی استیشن موزیک هم اکانت خود را بسازید.
  2. پس از ورود به اسپاتیفای روی Sign up بزنید، مانند قبل مراحل نصب را طی کنید و با وارد کردن اطلاعات حساب، اکانت بسازید.
  3. در اینجا امکان دارد اگر از قبل اکانت دارید با آن وارد شوید و یا روی کنسول خود سینک کنید. همچنین هنگام ساخت اکانت توانایی استفاده از حساب گوگل یا فیسبوک خود را هم دارید.

سوالات متداول

در ادامه به سوالات متداول پاسخ می دهیم.

اسپاتیفای در چه دستگاه هایی قابل اجراست؟

برنامه اسپاتیفای تقریبا با همه نوع دستگاه سازگار است. این دستگاه ها شامل گوشی همراه اندروید و آیفون، تلویزیون های هوشمند و کنسول های خانگی، کامپیوترشخصی، لپ‌تاپ، تبلت، دستگاه های پخش و…است.

آیا نوع اکانتی که در دستگاه های مختلف ساخته می شود تفاوتی دارد؟

دستگاهی که اکانت در آن ساخته می شود، تاثیری در نوع اکانت ندارد. شما بسته به علاقه خودتان می توانید اکانت رایگان یا انواع اکانت پرمیوم (با حق اشتراک) تهیه کنید.

از چه طریقی میتوان برنامه اسپاتیفای را بر روی پلی‌استیشن نصب کرد؟

از طریق فروشگاه پلی‌استیشن یا در PS5 در قسمت All Apps می توانید اپ اسپاتیفای را پیدا و دانلود کنید. بعد از نصب آن، مانند سایر برنامه های موجود در کنسول شما است.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها