پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

علاقمندان زیادی به موسیقی در سراسر دنیا زندگی می کنند. امروزه با حضور شبکه‌های اجتماعی و آنلاین شدن جنبه‌های مختلف زندگی، ظهور موسیقی، هنر و اجرای آن در بستر آنلاین نیز افزایش پیدا کرده است.

در این مقاله قصد داریم شما را با اسپاتیفای، پلتفرم مشهور ارائه‌دهنده موسیقی آنلاین، آشنا کنیم که طرفداران بسیار زیادی دارد. آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران محوریت موضوع و توضیحات ما است.

برای ساخت اکانت اسپاتیفای باید وارد وب‌سایت spotify شوید. با استفاده از گزینه ساین آپ(sign up)، ثبت‌نام خود را شروع کنید. مراحل ساخت اکانت Spotify در تمام دستگاه‌ ها به یک شکل است. با ما همراه باشید تا آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای را به شما یاد بدهیم.

اسپاتیفای چیست؟

چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

اسپاتیفای یک سرویس استریم و پخش موسیقی، پادکست، موزیک ویدئو و…. آنلاین است. این شرکت اولین بار در سوئد و تحت عنوان Spotify AB شروع به فعالیت کرد.

این یک سرویس رایگان و پولی برای پخش موسیقی است که اکنون دسترسی به پادکست‌ ها، ویدیو ها و لیست‌ های پخش بسیار مناسب را نیز ارائه می دهد. بزرگترین عامل جاذبه برای ساخت اکانت اسپاتیفای این است که برای پخش جدیدترین آهنگ‌ ها نیازی به پرداخت حتی یک ریال هم ندارید.

اسپاتیفای چه ویژگی‌هایی دارد؟

چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

ساخت اکانت اسپاتیفای از نظر دستگاه پخش‌کننده کاملاً سازگار است. بنابراین می توانید از آن در موبایل، تبلت، کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، تلویزیون، ساعت هوشمند، کنسول بازی و حتی در ماشین خود استفاده کنید.

کنترل‌ های مورد انتظار و بصری مانند پخش/مکث، بعدی/قبلی، حلقه آهنگ/لیست پخش و ذخیره موارد دلخواه را دریافت می کنید. اما این همه خدمات نیست. چیزهای زیادی وجود دارد که Spotify ارائه می دهد، بنابراین بیایید آن چیزی را که واقعا منتظرش هستید به شما ارائه بدهیم.

ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران به طور کلی مشابه با ساخت اکانت در سایر نقاط دنیاست. اما تفاوت های جزئی در خرید اشتراک و نحوه انتقال پول در سیستم های مالی به خاطر تحریم وجود دارد.

در ادامه آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای به طور عمومی و همچنین آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران را به شما یاد می دهیم.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان

چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

همانطور که قبلا توضیح دادیم، Spotify یک نسخه رایگان دارد که درآمد آن از راه تبلیغات به دست می آید. این نسخه امکان دسترسی کامل شما به کتابخانه فعلی را می دهد، اما باید از آگهی های تبلیغاتی بگذرید. برخی از کاربران با رد کردن تبلیغات از این مورد استفاده می کنند.

اگر بخواهید از امکانات بیشتری بهره ببرید، یا از تبلیغات آزاردهنده حین پخش موسیقی در امان باشید، با آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای پرمیوم در خدمت شما هستیم.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای پرمیوم

چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

برخی مزایای اکانت پرمیوم اسپاتیفای عبارتند از:

برای ساخت اکانت اسپاتیفای از نوع پرمیوم مثل قبل طبق مراحل زیر پیش می رویم:

برای افرادی که داخل ایران هستند. پرداخت به شیوه دیگری صورت می گیرد. همچنین IP ایران برای بعضی بخش های اسپاتیفای مشکل‌ساز است. بنابراین یا نیاز به ساخت اکانت تسط شرکت واسطه دارید یا باید از فیلترشکن با آی پی ثابت استفاده کنید. برای ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران می توانید همینجا اقدام کنید

Account4all با سرعت زیاد و پایین‌ترین قیمت نسبت به اشتراک اصلی اسپاتیفای برای شما یک اکانت پرمیوم خواهد ساخت.

ساخت اکانت اسپاتیفای در موبایل

چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

برای ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران با موبایل نیاز به فیلترشکن با آی پی ثابت است. بعد از نصب فیلترشکن، یکی از مرورگر های کروم، اپرا یا… را داشته باشید. همچنین می‌توانید از یکی از فروشگاه‌ های اپ موبایل خود اسپاتیفای را دانلود کنید.

سپس به روش بالا که توضیح دادیم، اکانت خود را بسازید. وارد پروفایل شوید. از این قسمت سبک‌ های مختلف موسیقی را انتخاب کنید و از شنیدن آهنگ موردعلاقه‌تان لذت ببرید.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در اندروید

برای ساخت اکانت اسپاتیفای در اندروید می توانید وارد گوگل پلی شده و برنامه را دانلود کنید. از طریق ثبت نام در وب سایت هم می توانید برنامه را روی دستگاه موبایل خود دانلود کنید.

از طریق حساب جیمیل یا ساخت اکانت با اطلاعات شخصی حساب کاربری جدید ساخته و وارد شوید. از سمت راست روی Profile بزنید و نوع حساب رایگان یا پرمیوم را انتخاب کنید.

یک ایمیل تایید برایتان ارسال می شود که آن را باز و روی لینک تایید بزنید. حالا می توانید در حساب خود لیست‌ های پخش را باز یا موسیقی موردعلاقه خود را جستجو کنید.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در آیفون

ابتدا از فروشگاه app store برنامه اسپاتیفای را دانلود و نصب کنید. با ایمیل و اطلاعات شخصی حساب کاربری خود را بسازید.

همچنین با ثبت نام و وارد کردن شماره در وب سایت می توانید لینک دانلود اسپاتیفای برای دسکتاپ یا آیفون خود را دریافت کنید.

پس از ورود به پروفایل و دسترسی به لیست های پخش هم به راحتی می توانید به موسیقی ها دسترسی داشته باشید. برای خرید سایر اکانت ها هم با پرداخت حق اشتراک این امکان وجود دارد.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای از طریق وب سایت

چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

در این روش ساخت با ورود به سایت اسپاتیفای می توانید به سه روش ثبت‌نام انجام دهید:

به هر طریقی از سه راه بالا که حساب خود را بسازید، وارد پروفایل و بروزر خود در اسپاتیفای می شوید. نوع اکانت رایگان یا اشتراک‌دار را انتخاب می کنید. در قسمت Your Libraryمی توانید موسیقی های خود را سازماندهی و مرتب کنید. به لیست های پخش دسترسی دارید و براساس نام آهنگ یا هنرمند ترتیبی بسازید. دیگر تنظیمات اکانت شما، کامل در اختیارتان است.

ساخت اکانت از طریق حساب کاربری فیسبوک

چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

یکی از نکات جالب ساخت اکانت اسپاتیفای، ساخت اکانت یا ورود به آن با حساب فیسبوک شما است. شما از این طریق می توانید موسیقی های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

همچنین از سلیقه آنها باخبرشوید و استفاده کنید و یا راجع به آنها نظر دهید.

هنگامی که وارد وب‌سایت spotify.com می شوید. در بخش ساین‌آپ برای ساخت اکانت یک کادر آبی رنگ با علامت فیسبوک وجود دارد. روی Sign Up With Facebook کلیک و حساب فیسبوک خود را متصل کنید.

مقاله پیشنهادی: آموزش ریست و تغییر پسورد اسپاتیفای

اسپاتیفای از طریق اکانت فیسبوک شما برایتان یک حساب می سازد و به اطلاعات حساب آن دسترسی پیدا می کند. از این طریق می توانید به لیست های پخش خود یا دوستان خود دسترسی پیدا کنید و از شنیدن آنها لذت ببرید.

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در کنسول‌های خانگی

چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

ساخت اکانت اسپاتیفای با دستگاه های تلویزیون، کنسول خانگی، پلیر‌ های موزیک و… و هر دستگاهی که قابلیت اتصال به شبکه یا نت را دارد، امکان‌پذیر است.

شما از طریق گوگل می توانید وارد وب‌سایت اسپاتیفای شده و به روش هایی که در بالا نوضیح دادیم، اکانت خود را بسازید. البته روش(Spotify Connect) برای اتصال اکانت ساخته شده به این دستگاه‌ ها هم یکی از روش های مرسوم است که قابلیت اسپاتیفای محسوب می شود. در بخش بعدی این مورد را توضیح خواهیم داد.

سینک کردن اسپاتیفای موبایل به کنسول

اتصال اسپاتیفای (Spotify Connect) یکی از قابلیت‌ های جذاب اسپاتیفای است که به شما امکان می دهد موسیقی خود را از طریق دستگاه‌ های مختلف متصل به Wi-Fi مثل تلویزیون، Google Home، پخش‌کننده‌ های خانگی، رایانه شخصی، کنسول بازی و دیگر موارد از طریق دستگاه های مختلف متصل کنید.

این قابلیت خوب و بسیار جذابی است زیرا می توانید دستگاه‌ های پخش‌کننده موزیک خود را گسترش داده و از محل کار گرفته تا منزل و… از شنیدن موسیقی لذت ببرید. همچنین موبایل یا دستگاه شما روش کنترل نحوه پخش موسیقی در حساب Spotify شما است. برای مثال می توانید با موبایل خود صدای موسیقی پخش‌شونده از بلندگو های خانگی خود را کم کنید.

نکات استفاده از اسپاتیفای، بعد از ساخت اکانت اسپاتیفای

پس از ساخت اکانت اسپاتیفای می توانید با رعایت چند نکته از کاربری خود لذت ببرید.

خواننده‌ ها را دنبال کنید و لیست پخش برای خودتان بسازید. همچنین از لیست پخش دوستان خود هم کمک بگیرید.

لیست پخش با عناوین مختلف مهمانی، عروسی، رانندگی و… باعث می شود همیشه از موسیقی تغذیه کنید.

اگر با چند نفر از اعضای دوستان خانواده می‌خواهید از اسپاتیفای استفاده کنید، از اکانت‌ های فمیلی و… بهره بگیرید که با هزینه کمتر به تعداد زیادی اعضا قابل اتصال باشد.

اگر هنرمند هستید، با ساخت پیج آرتیست خود محبوبیت بیشتری پیدا کنید و دنبال‌کننده و هوادار جذب کنید.چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

سؤالات متداول:

 

در ادامه به چند تا از سوالات متداول پاسخ می دهیم.

با ساخت اکانت اسپاتیفای می توانید در چند دستگاه Log In کنم؟

قابلیت اتصال اکانت خود به دیگر دستگاه‌ ها وجود دارد. همچنین در نسخه‌ های اشتراکی مثل فمیلی می توانید چندین نفر همزمان استفاده کنید.

چرا ارور پروکسی Spotify را دریافت می کنم؟

در حین ساخت اکانت ممکن است با این مشکل برخورد کنید. برای رفع آن به تنظیمات رفته، گزینه No Proxy را فعال کنید. سپس آن را ذخیره کنید و بازگردید ببینید مشکل برطرف شده یا خیر.

آیا می توانم از طریق اپلیکیشن موبایل یا دیگر دستگاه‌ ها اکانت بسازم؟

بله، مشکلی نیست. اپ اسپاتیفای بر روی تمامی دستگاه ها سازگار است.

آیا کشور ابزار تغییر دهنده IP مهم است؟

بله، برای ورود به حساب در ایران از آی پی ثابت با فیلترشکن استفاده کنید، که حساب شما ارور ندهد یا به مشکل نخورد. این تنها راه عبور از تحریم است. با اشتراک account4all این محدودیت برطرف می شود.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها