پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

ردیم کد گیفت کارت spotify چیست؟

اسپاتیفای چیست؟

Spotify یک سرویس استریم و پخش آنلاین برای موسیقی، پادکست و ویدیو است. با استفاده از این سرویس موسیقی، به میلیون‌ها آهنگ و محتوای دیگر از نوازندگان و هنرمندان از هر کجای دنیا که بخواهید دسترسی دارید. Spotify به خاطر طیف گسترده‌ای از مجموعه‌های موسیقی شناخته شده است و بزرگترین سرویس موسیقی در کنار Apple Music ،Google Play Music ،Deezer ،Tidal و Juke است.

Spotify Premium نوع پولی و اشتراکی Spotify است و می‌توان آن را به عنوان عضویت یا به صورت خرید اشتراک و به عنوان کارت هدیه دریافت کرد. علاوه بر این، امکان خرید Spotify Premium Family که می‌توانید با 5 نفر به اشتراک بگذارید، نیز وجود دارد. با اشتراک Spotify از مزایای بسیاری برخوردار می‌شوید:

آیا قصد دارید اشتراک Spotifyپرمیوم بخرید، اما ترجیح می‌دهید به صورت دائمی نباشد یا به تمدید آن وابسته نباشید؟ باید بدانید گیفت کارت و کد ردیم اسپاتیفای چیست؟ و نحوه دریافت ردیم کد اسپاتیفای چگونه است.

با یک کارت هدیه Spotify می توانید اعتبار Spotify خود را با یک کارت شارژ کنید تا بتوانید به تمام مزایای Spotify Premium دسترسی داشته باشید. در ادامه مطلب می‌خواهیم بدانیم ردیم کد اسپاتیفای چیست و آموزش واردکردن ردیم کد اسپاتیفای را با هم بررسی خواهیم کرد.

ردیم کد اسپاتیفای چیست؟

ردیم کد اسپاتیفای چیست؟

این گیفت کارت‌های دلاری که در مورد آن صحبت کردیم، بسیار شبیه به کارت شارژ تلفن همراه یا کارت تلفن‌هایی است، که می‌خریم. این کارت‌ها یک کد در اختیار شما می‌گذارد که با وارد کردن آن کد در بخش ردیم اسپاتیفای می‌توانید بدون خرید اشتراک، مدت مشخصی از اسپاتیفای به صورت اکانت پرمیوم استفاده کنید. این کد در اختیار هر شخصی قرار بگیرد می‌تواند از آن استفاده کند، پس حواستان به این موضوع باشد.

این کارت‌ها در دو شکل عرضه می‌شود:

مقاله مرتبط:گیفت کارت چیست؟ + کاربرد گیفت کارت و انواع آن”

نحوه دریافت ردیم کد اسپاتیفای چگونه است؟

نحوه دریافت ردیم کد اسپاتیفای

نحوه دریافت ردیم کد اسپاتیفای بسیار ساده و قابل دسترسی است و لازم نیست برای عضویت در Spotify ثبت‌نام کنید. این به آن معنی است که شما به هیچ چیز متعهد نیستید و نیازی به ذخیره اطلاعات یا رسید پرداخت به اکانت Spotify خود ندارید. گیفت کارت اسپاتیفای گزینه جذاب و جالبی برای هدیه‌دادن است. آن را به یکی از دوستان یا آشنایان خود هدیه بدهید تا او بتواند بدون تبلیغات و بدون اشتراک اکانت به اسپاتیفای گوش بدهد.

نحوه دریافت ردیم کد اسپاتیفای با خرید به یکی از دو شکلی که توضیح دادیم، انجام می‌پذیرد.حالا باید برای ردیم کردن کد گیفت کارت اسپاتیفای یا فعال‌سازی آن اقدام کنید. این کار بدون نیاز به اپلیکیشن یا دسترسی به دستگاه خاصی و با کمک یک مرورگر در تلفن همراه و… شما به سادگی انجام می‌شود.

مقاله پیشنهادی:”آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای

آموزش وارد کردن ردیم کد اسپاتیفای

آموزش وارد کردن ردیم کد اسپاتیفای

برای آموزش وارد کردن ردیم کد اسپاتیفای باید گیفت کارت اسپاتیفای را تهیه کرده باشید. توجه به این نکته مهم است، که گیفت کارت را از هر کشور یا منطقه‌ای تهیه کنید باید لوکیشن و IP خود را روی تنظیم کنید. معمولا Region اکثر این کارت‌ها که مجازی یا فیزیکی به فروش می‌رسد، متعلق به آمریکا است. پس باید دستگاه خود را هم روی آمریکا تنظیم کنید.

طبق مراحل زیر اقدام کنید:

جمع بندی

خرید گیفت کارت به مخاطبان موسیقی این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون دردسر‌های پرداخت، خصوصا برای افرادی که در ایران هستند، از امکانات نامحدود و ویژه اسپاتیفای استفاده کنند.

برای خرید گیفت کارت مجازی و دریافت ردیم کد اسپاتیفای نیاز به یک فروشگاه معتبر و امن برای اکانت اسپاتیفای خود دارید.حالا با کمک این آموزش توانایی استفاده از ردیم کد اسپاتیفای را دارید. account4all در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند و اکانت مطمئن و گیفت کارت در اختیارتان بگذارد.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها