پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

معرفی بهترین سرویس های استریم فیلم

سرویس های استریم فیلم و سریال به مرور در حال پیشرفت بوده و رقابت داغ و هیجان انگیزی میان آنها در حال برگزاری است. از جمله عناوین مشهور در عرصه پخش آنلاین فیلم خارجی میتوان به نتفلیکس، دیزنی پلاس و Hulu اشاره کرد. اما از دید کلی، کدام یک از این پلتفرم‌ ها می‌‌ تواند لقب بهترین سرویس استریم ویدیو را به خود اختصاص دهد؟

در این مطلب از Account 4 All قصد داریم با بهترین سرویس های استریم فیلم در دنیای امروزی آشنا شویم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

امکانات مورد انتظار از یک سرویس پخش فیلم

ارائه صورت حساب ماهانه و امکان لغو یا تمدید اشتراک در هر زمان که اراده کنید از جمله قابلیت‌ هایی است که بهترین سرویس های استریم فیلم باید از آنها برخوردار بوده و توجه بیشتری به این موارد داشته باشند.

بهترین سرویس های استریم فیلم در حال حاضر

تا چند سال پیش اگر این سوال را از اهالی دنیای فیلم و سریال می‌ پرسیدید، به احتمال خیلی زیاد پاسخ آنها نتفلیکس بود. اما پلتفرم اچ بی او مکس با عملکرد خاص و منحصر به فرد خود، توانست نامی در این عرصه دست و پا کرده و در سال ۲۰۲۱ هم به عنوان یکی از بهترین‌ ها در این حوزه لقب گرفت.

پسوند Max ممکن است کمی شما را گیج کند، اما بد نیست بدانید این پسوند چیزی مانند واژه Plus در سرویس دیزنی پلاس است و چیز آنچنان پیچیده‌ ای نیست. اشتراک ماهانه HBO Max بسیاری از کاربران را سر ذوق آورده، اما باید بدانید که تا اطلاع ثانوی، نمایش تبلیغات با این سرویس همراه بوده و کاری از این بابت از دست شما بر نخواهد آمد.

 سرویس های استریم ویدیو

آیا وقت خداحافظی با نتفلیکس فرا رسیده است؟

بسیاری از کاربران در دنیای امروزی، هنوز هم روی امکانات و قابلیت‌ های این سرویس حساب باز کرده و اشتراک خود را مدام تمدید می‌ کنند. مسئولان این شبکه با تدارک برنامه‌ ها، فیلم‌ ها و سریال‌ های متنوع همواره تلاش کرده‌ اند تا کاربران خود را راضی نگه داشته و کمتر کسی توانایی خداحافظی با این پلتفرم را دارد.

المان‌ های زیادی از جمله مستند Tiger King یا سریال کمدی Dead to Me باعث شده تا شبکه نتفلیکس بتواند جایگاه خود را در میان بهترین‌ ها حفظ کند. ارائه محتوای کامل و جامع به همراه دسته بندی‌ های مختلف باعث شده تا رقبای Netflix کار بسیار پیچیده‌ ای برای تبدیل شدن بهترین سرویس سرویس پخش فیلم را پیش روی داشته باشند.

 لوگو Netflix

بهترین پلتفرم پخش آنلاین فیلم خارجی در سال ۲۰۲۱

حالا نوبت به آن رسیده تا بهترین سرویس های استریم فیلم را یکدیگر مقایسه کرده و ببینیم کدام یک لیاقت عنوان بهترین سرویس های استریم فیلم را خواهد داشت.

نتفلیکس

Netflix را میتوان یکی از پلتفرم‌ های با سابقه در این حوزه به حساب آورد. اگر از جمله افراد فعال در شبکه‌ های اجتماعی باشید، مطمئنا می‌ دانید که برخی اشخاص اقدام به انتشار لیستی از فیلم‌ ها و سریال‌ هایی می‌ کنند که پیش از مرگ باید حتما آنها را ببینید. باید بگوییم اغلب این عناوین که از آنها یاد می‌ شود، در سرویس نتفلیکس قرار دارد و به این ترتیب، همین موضوع می‌ تواند بهترین گزینه برای انتخاب آن به عنوان بهترین پلتفرم فعال در حوزه فیلم و سریال باشد.

نتفلیکس 2021

 

اخیرا مسئولان Netflix با تغییر استراتژی، سعی کرده‌ اند که محتوای اختصاصی خود را تولید و پخش کنند که همین موضوع، باعث شده تا تعداد مشترکان آن روز به روز افزایش پیدا کند. البته برخی برنامه‌ های تکراری همچنان در این سرویس قرار داشته و افرادی که پخش‌ های چندین باره آنها را از دست داده‌ اند، می‌ توانند به راحتی این عناوین را مشاهده کنند.

در صورت خرید اکانت نتفلیکس این سرویس روی دیوایس‌ ها و پلتفرم‌ های زیر در دسترس خواهد بود:

مقاله مرتبط: “نحوه پخش Netflix با فرمت 4K

دیزنی پلاس

اگر قصد دارید به همراه خانواده از پلتفرم‌ های استریم استفاده کنید، سرویس Disney Plus به لطف کلیه آثار مارول، استار وارز و آرشیو کامل انیمیشن‌ های این شرکت بهترین گزینه برای شما به حساب می‌ آید. اخیرا تکنولوژی HDR به همراه رزولوشن 4K نیز به این سرویس اضافه شده است که لذت دیدن آثار یاد شده را دو چندان میکند.

 لوگو دیزنی پلاس

اگر به آثار دیزنی، مارول، پیکسار و جنگ ستارگان علاقمند هستید، خرید اکانت دیزنی پلاس را به شما پیشنهاد می‌ کنیم که تنها راه برای شما خواهد بود که بتوانید محتوای آنها را تماشا کنید. همچنین بد نیست بدانید این سرویس های پخش فیلم روی دیوایس‌ ها و پلتفرم‌ های زیر در دسترس خواهد بود:

Hulu

اگر می‌‌ خواهید برای کابل و آنتن‌ های تلویزیون هزینه نکنید، هولو بهترین گزینه بهترین سرویس های استریم فیلم برای شما است. به این ترتیب شما به اکثر شبکه‌ های تلویزیونی اصلی دنیا (به جز CBS) دسترسی خواهید داشت. البته تعداد کمی از برنامه‌ های تلویزیونی پس از پخش زنده مجددا قابل پخش خواهد بود.

هولو اکانتhulu

با خرید اکانت hulu متأسفانه از شر تبلیغات رهایی پیدا نخواهید کرد و باز هم این موارد آزار دهنده به نمایش گذاشته می‌ شود. البته نکته حائز اهمیت این است که تماشای برنامه‌ های تلویزیونی از طریق شبکه‌ ها با نمایش تبلیغات بیشتری نسبت به تماشای آنها از طریق hulu همراه خواهد بود.

در صورت خرید اشتراک hulu این سرویس روی دیوایس‌ ها و پلتفرم‌ های زیر در دسترس خواهد بود:

اچ بی او مکس

این پلتفرم با فراهم آوردن تمام محتوای شبکه اچ بی او، خود به عنوان جدی ترین رقیب نتفلیکس به دنیا ثابت کرده است. این سرویس استریم در دو نسخه جداگانه در اختیار کاربران قرار می گیرد که ورژن ارزان‌تر، با نمایش تبلیغات همراه است و در صورتی که این مورد برایتان آزار دهنده است، باید کمی بیشتر هزینه کرده و پلن اصلی را خریداری کنید.

 تصویری از سرویس پخش فیلم HBO Max

ارائه آرشیو کاملی از استودیو Ghibli، مجموعه کامل سریال فرندز و نمایش‌ هایی مانند Made for Love باعث شده تا بسیاری از علاقمندان به این حوزه، روی اچ بی او مکس به عنوان انتخاب اول خود حساب باز کنند. البته شایان ذکر است که فیلم‌ ها محتوای اختصاصی در HBO Max نیز حضور خواهد داشت و همین موضوع هم میتواند یکی از دلایل انتخاب این پلتفرم باشد.

در صورت خرید اکانت HBO این سرویس روی دیوایس‌ ها و پلتفرم‌ های زیر در دسترس خواهد بود:

سخن آخر

 در این عصری که زندگی می کنیم، هزاران فیلم تولید شده است و روش های زیادی برای تماشای فیلم وجود دارد. در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین سرویس های استریم فیلم را معرفی و بررسی کنیم. و قابلیت های هر کدام از سرویس پخش فیلم معرفی شده را بیان کردیم. امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین سرویس استریم فیلم به شما کمک کند.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها