پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

آموزش ریست و تغییر پسورد اسپاتیفای

 ویرایش یا ریست کردن پسورد اکانت اسپاتیفای از جمله مواردی است که ممکن است برخی کاربران با آن درگیر بوده یا با مراحل انجام آن آشنایی نداشته باشند. در این مطلب از Account 4 All قصد داریم چگونگی ریست و تغییر پسورد اسپاتیفای را با هم مرور کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اگر قصد دارید پسورد اکانت اسپاتیفای خود را تغییر دهید یا آن را فراموش کرده و نیاز به ریست کردن رمز عبور برای دریافت گزینه جدید را دارید، این پلتفرم مراحل انجام چنین کاری را برای شما بسیار آسان کرده است. برای تغییر یا ریست کردن پسورد، باید از طریق نسخه وب این کار را انجام دهید و به این ترتیب، سیستم عاملی که مشغول به کار با آن هستید (اندروید، آی او اس، آیپد او اس، مک، ویندوز یا لینوکس) تفاوتی نخواهد داشت.

مراحل تغییر پسورد اسپاتیفای یا بازیابی اکانت اسپاتیفای را در ادامه با هم مرور خواهیم کرد.

نحوه تغییر پسورد اسپاتیفای

اگر رمز عبور اکانت Spotify خود را به خاطر دارید، کافی است یک مرورگر را به دلخواه باز کرده و به وب سایت این پلتفرم مراجعه کرده و وارد اکانت خود شوید.

حالا از منوی بالایی این صفحه روی آیکون Profile خود کلیک کرده و از منوی باز شده وارد بخش Account شوید.

تغییر پسورد اسپاتیفای

در صفحه تنظیمات اکانت از منوی ساید بار (سمت چپ) روی Change password کلیک کنید.

حالا کادری با عنوان Change your password ظاهر می‌ شود که در قسمت Current password باید رمز عبور فعلی و در دو کادر دیگر، پسورد جدید و دلخواه خود را وارد کنید.

تغییر پسورد اسپاتیفای

پس از انجام تمامی این کارها، در نهایت روی دکمه سبز رنگ SET NEW PASSWORD کلیک کنید تا عملیات تغییر پسورد اسپاتیفای به درست انجام پذیرد.

تغییر رمز اسپاتیفای

اگر تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشید، با پیغام Password Updated روبرو خواهید شد و این موضوع از طریق ارسال ایمیلی با این مضمون نیز به اطلاع شما خواهد رسید.

مقاله مرتبط: نحوه تغییر نام کاربری اکانت اسپاتیفای

به همین سادگی شما موفق به عوض کردن پسورد اکانت اسپاتیفای خود شدید. حال با استفاده از رمز عبور جدید می‌ توانید وارد اکانت خود شده و از امکانات این پلتفرم استفاده کنید.

نحوه ریست پسورد اسپاتیفای

اگر پسورد اکانت خود را فراموش کرده‌اید، باید از سیستم ریست کردن رمز عبور اسپاتیفای استفاده کنید. به این ترتیب یک لینک برای آغاز این عملیات به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که در صورت تمایل می‌ توانید به ایمیل خود مراجعه و روی لینک یاد شده کلیک کنید. اما مراحل این پروسه را به صورت قدم به قدم پیش می‌ رویم:

برای شروع یک مرورگر را به دلخواه باز کرده و وارد وب سایت Spotify شوید.

از منوی بالایی روی گزینه Log in کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور اسپاتیفای

حالا در صفحه‌ ای که از شما اطلاعات اکانت خواسته می‌ شود، روی ?Forgot your password کلیک کنید.

ریست پسورد اسپاتیفای

با صفحه Password Reset روبرو می‌ شوید و به این ترتیب از شما خواسته می‌ شود آدرس ایمیل را وارد کنید، هویت خود را از طریق کلیک روی چک باکس I’m not a robot تأیید کرده و در نهایت روی دکمه سبز رنگ SEND کلیک کنید.

صفحه Password Reset

به این ترتیب پیام یاد شده به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال می‌شود. حالا نوبت به آن رسیده تا ایمیل خود را چک کنید.

مطمئنا با یک پست الکترونیکی جدید روبرو خواهید شد که باید روی عبارت سبز رنگ Reset password کلیک کنید.

Password Reset اسپاتیفای

به این ترتیب به صفحه‌ای جدید در مرورگر اینترنتی هدایت خواهید شد که دو کادر برای وارد کردن رمز جدید اسپاتیفای در نظر گرفته شده است. پس از وارد کردن پسورد دلخواه کافی است مجددا هویت خود را از طریق کلیک روی چک باکس I’m not a robot تأیید کرده و در نهایت روی دکمه سبز رنگ SEND کلیک کنید.

اگر تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشید، با پیغام Password Updated روبرو خواهید شد و این موضوع از طریق ارسال ایمیلی با این مضمون نیز به اطلاع شما خواهد رسید.

به همین سادگی شما موفق به ریست کردن پسورد اکانت اسپاتیفای خود شدید. حال با استفاده از رمز عبور جدید می‌توانید وارد اکانت خود شده و از امکانات این پلتفرم استفاده کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم آموزشی ارائه بدیم که به راحتی بتوانید رمز اسپاتیفای خود را ریست کنید. همچنین مراحل لازم برای تغییر پسورد اسپاتیفای را به صورت تصویری توضیح دادیم. امیدواریم از این مطب لذت برده باشید.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها