پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

نحوه تغییر نام کاربری در اسپاتیفای

اسپاتیفای نام یک سرویس اشتراک موزیک است که امکان دسترسی به میلیون‌ها آهنگ، آلبوم، پادکست و موزیک ویدئو را داده و به این ترتیب، شما به کارنامه هنری بسیاری از هنرمندان، خوانندگان و آهنگ سازان دسترسی خواهید داشت. اما در صورت ساخت یک اکانت کاربری، آیا امکان تغییر نام کاربری اسپاتیفای وجود دارد؟ پاسخ به این سوال مثبت است. به همین دلیل در این مطلب از Account 4 All قصد داریم آموزش  تغییر نام کاربری در اسپاتیفای را به صورت تصویری شرح دهیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برخی مواقع ممکن است بخواهید با دوستان خود از طریق اسپاتیفای در ارتباط بوده و به این ترتیب، موزیک‌های مورد علاقه خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. به همین دلیل نیاز است تا نام کاربری یا یوزر نیم خود را بدانید تا به شخص مورد نظر اعلام کنید.

اما زمانی که به سراغ این گزینه می‌روید، با چند حرف و عدد رندوم روبرو می‌شوید که کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. همچنین به دلیل این که یوزر نیم شما به هیچ عنوان امکان سپرده شدن به حافظه را دارا نیست، لذا باید همواره آدرس ایمیل خود را برای ورود به اکانت وارد کنید.

پس اگر به دنبال راهی هستید که بتوانید اکانت خود را راحت‌تر با دیگران به اشتراک بگذارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نحوه تغییر یوزرنیم در اسپاتیفای را با هم مرور کنیم.

آیا امکان تغییر نام کاربری اسپاتیفای وجود دارد؟

از آن جا که Username جهت شناسایی شما روی سرورهای این پلتفرم کاربرد خواهد داشت، لذا امکان تغییر آن وجود ندارد. چنان که هر شخص اثر انگشت مخصوص به خود را دارد، یوزر نیم شما روی سرورهای اسپاتیفای نیز از مانند اثر انکشت شمنا از چنین خاصیتی برخوردار است. لذا هیچ گزینه‌ای برای تغییر آن در دسترس عموم نیست.

متخصصان Spotify در سال ۲۰۱۸ سیستم اعمال یک نام کاربری اختصاصی رندوم را راه اندازی کردند. اما اگر پیش از این تاریخ اقدام به ساخت اکانت کرده باشید، شانس انتخاب یوز نیم دلخواه و انتخابی را خواهید داشت.

نحوه چک کردن یوزرنیم اسپاتیفای

در ادامه طریقه چک کردن یوزرنیم اسپاتیفای  در دسکتاپ و موبایل را شرح می دهیم.

بررسی نام کاربری در دسکتاپ

وارد وب سایت اسپاتیفای شده و از منوی بالایی روی آيکون پروفایل خود کلیک کنید.

حالا از منوی باز شده روی Account کلیک کنید.

مراحل نمایش نام کاربری در اسپاتیفای دسکتاپ

به این ترتیب به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که نام کاربری خود را در جلوی عبارت Username خواهید دید.

نام کاربری در اسپاتیفای دسکتاپ

بررسی نام کاربری در موبایل

در نسخه موبایل باید به قسمت Settings> View Profile بروید.

نام کاربری در اسپاتیفای موبایل

حالا روی دکمه سه نقطه ضربه زده و share را انتخاب کنید.

نام کاربری اسپاتیفای

از منوی باز شده روی Copy Link ضربه بزنید.

نام کاربری در اکانت اسپاتیفای موبایل

 

حالا عبارت کپی شده را در یک نرم افزار ویرایشگر متن (مانند اپلیکیشن Notes) پیست کنید.

نمایش نام کاربری در اسپاتیفای

در لینک ظاهر شده، نام کاربری شما از بعد از user/ آغاز شده و تا پیش از علامت سوال ادامه پیدا خواهد کرد. مثلا در این عبارت:

“https://open.spotify.com/user/kxuiy55b7r0m0p13myaqw6hxc?…”

نام کاربری “kxuiy55b7r0m0p13myaqw6hxc” است.

نحوه تغییر نام کاربری در اکانت اسپاتیفای

حالا که امکان تغییر نام کاربری در اکانت اسپاتیفای فراهم نیست، چرا نام اکانت خود را مطابق سلیقه‌مان تغییر ندهیم؟ انجام این کار فوق العاده آسان است. این گزینه در قسمت بالای منوی اسپاتیفای در نسخه دسکتاپ یا در منوی ستینگ روی نسخه موبایل نمایش داده می‌شود.

مقاله پیشنهادی: “آموزش انتقال پلی لیست اسپاتیفای به اکانت جدید

اگر قصد دارید نام اکانت را به گونه‌ای انتخاب کنید که دیگران بتوانند از این طریق شما را تشخیص دهند، به صورت زیر عمل کنید:

تغییر نام کاربری در اندروید یا آی او اس

تغییر نام کاربری در دسکتاپ

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها