پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

کاملترین مقایسه quillbot و گرامرلی که هر نویسنده ای باید بخواند!

آیا تا به حال ساعت ها صرف فکر کردن برای نوشتن یک مقاله یا پست وبلاگ کرده اید در حالیکه نگران باشید که آیا متن شما از نظر دستور زبان و نگارش صحیح است یا خیر؟

اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، باید بگوییم که این مقاله برای شما نوشته شده است.

بررسی هوش مصنوعی گرامرلی و کویل بات

نوشتن یک متن خوب میتواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر زمان یا مهارت لازم را ندارید.

خبر خوب این است که ابزارهای مختلفی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا نوشتار خود را بهبود بخشید که دو مورد از بهترین ابزارهای بهبود متن، کویل بات و گرامرلی هستند.

در این مقاله، ما quillbot و گرامرلی را از جنبه های مختلف مقایسه خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم بهترین ابزار را برای نیازهای خود انتخاب کنید. همچنین به طور کامل به بررسی ویژگی ها، قابلیت ها، قیمت و موارد دیگر نیز خواهیم پرداخت.

البته لازم به ذکر است که علاوه بر بهبود کیفیت نوشتار، quillbot و گرامرلی می توانند به شما در تولید محتوا نیز کمک کنند. مثلا کویل بات یک ابزار تغییر دهنده متن است که می تواند متن شما را به شکلی جدید و خلاقانه بازنویسی کند.

گرامرلی نیز می تواند به شما در ایجاد عنوان های جذاب و خلاصه های مفید و مختصر کمک کند.

این ویژگی ها می توانند برای نویسندگان، دانشجویان، روزنامه نگاران و افراد دیگری که به دنبال بهبود مهارت های نوشتاری خود در پروژه های مختلف هستند مفید باشند.

اما اگر فرصت خواندن کامل مقاله را ندارید، میتوانید به جدول زیر یک نگاه سریع بیندازید. یا با استفاده از لینک های زیر مستقیما به صفحه خرید اکانت ابزار ها دسترسی پیدا کنید.

 

پارامترگرامرلیQuillbot
سهولت استفاده5/55/5
بررسی دستور زبان4.8/54.7/5
بازنویسی2/55/5
بررسی کپی رایت4/53.5/5
سفارشی سازی5/53/5
پلتفرم های مختلف5/54.5/5
پشتیبانی مشتری4/54/5
اپلیکیشن موبایل
نسخه رایگان
قیمت نسخه پولی$12/ماه$4.17/ماه

 

معرفی جامع ابزار quillbot

Quillbot یک ابزار نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که از الگوریتم های پیشرفته برای بازنویسی و بازگویی جملات استفاده می کند.

این ابزار به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند نوشتن و ویرایش محتوا طراحی شده است.

Quillbot دارای یک رابط کاربری ساده و سر راست است که حتی کاربران مبتدی نیز میتوانند از آن به خوبی استفاده کنند.

سرویس نوشتار Quillbot

Quillbot هر متن، جمله یا عبارتی را که در آن بنویسید تجزیه و تحلیل می کند و بلافاصله پیشنهادها و ویرایش هایی را که متن را بهبود میبخشد ارائه می دهد.

بهترین سرویس های ارائه شده توسط کویل بات

بازنویسی: Quillbot می تواند جملات را به گونه ای بازنویسی کند که کوتاه تر و واضح تر باشند.

بررسی گرامر: بسیاری از اوقات هنگام تایپ کردن متوجه مشکلات گرامری نمیشوید. این ابزار به راحتی اشکالات گرامری متن را پیدا کرده و آنها را اصلاح میکند.

تغییر حالت های متن: با استفاده از کویل بایت، میتوانید در کمترین زمان ممکن لحن متن خود را به 7 حالت مختلف تغییر دهید.

ابزارهای بهینه سازی سئو: این ابزار میتواند متن را با استفاده از کلید کلمه هایی که در آن وارد میکنید، بهینه سازی سئویی کند. این ویژگی به شدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه میشود.

ویژگی ها و قابلیت های QuillBot (کویل بات)

خلاصه سازی: کویل بات می تواند از دل مقالات طولانی نکات طلایی را بیرون بکشد. انجام همین یک کار برای نویسنده ها ساعت ها و چه بسا روزها زمان بر است.

ترجمه: این ابزار میتواند متن شما را در سریعترین زمان ممکن به 30 زبان زنده دنیا ترجمه کند!!!

مزایای استفاده از Quillbot

قابلیت بازنویسی عالی:

یکی از بهترین مزایای این ابزار، قابلیت بازنویسی عالی آن است.

با این ابزار می توان متن را به گونه ای بازنویسی کرد که کوتاه تر، واضح تر و قابل درک تر شود. این ویژگی برای دانشجویان و نویسندگانی که می خواهند محتوای خود را بهبود بخشند، به شدت حیاتی است.

تعرفه های قیمتی ارزان:

از نظر قیمت مقرون به صرفه است که همین امر این ابزار را برای طیف گسترده ای از کاربران ایده آل تر میکند. نسخه رایگان نیز شامل ویژگی های اصلی بازنویسی و بررسی گرامر میباشد که پاسخگوی نیاز های روزمره شما خواهد بود. اما در نسخه پولی ویژگی های دیگری مانند تشخیص سرقت ادبی، ایجاد حالت های مختلف لحن در متن و دسترسی به ابزارهای اضافی مانند خلاصه ساز و مترجم وجود دارد.

رابط کاربری مبتدی پسند:

Quillbot دارای یک رابط کاربری مبتدی پسند است که استفاده از آن را آسان می کند. حتی اگر هیچ تجربه ای در استفاده از ابزارهای نوشتاری ندارید، می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و خیلی زمان نمی برد تا در استفاده از این ابزار حرفه ای شوید.

با سایر وب سایت ها و برنامه ها همخوان است:

Quillbot با سایر وب سایت ها و برنامه ها مانند Microsoft Word، Google Docs و WordPress قابل ادغام شدن میباشد.

یعنی میتوانید به طور مستقیم در این برنامه ها از ابزار کویل بات استفاده کنید و نیازی به رجوع کردن به وبسایت برنامه برای اصلاح متن نیست.

خرید اکانت کویل بات

معایب Quillbot

محدودیت های نسخه رایگان: نسخه رایگان دارای محدودیت هایی در تعداد دفعات بازنویسی متن و تعداد دفعات بررسی سرقت ادبی است. برای استفاده از تمام ویژگی های، باید اشتراک پولی تهیه کنید.

عدم دقت کامل: همیشه دقیق نیست و ممکن است برخی از خطاهای گرامری را تشخیص ندهد. برای همین از آنجایی که کار از محکم کاری عیب نمیکند، همیشه قبل از خروجی نهایی، متن خود را یک بررسی اجمالی نیز بکنید.

ابزار نویسندگی هوش مصنوعی کویل بات

تشخیص دهنده سرقت ادبی: مانند تشخیص گرامری، تشخیص سرقت ادبی  نیز بدون عیب نیست و ممکن است همه موارد را به طور کامل شناسایی نکند.

نبود اپلیکیشن موبایل و نرم افزار کامپیوتر: در حال حاضر فقط نسخه وب دارد. برای استفاده از این ابزار در دستگاه های اندروید، اپل یا دسکتاپ خود، باید از طریق مرورگر وارد شوید.

معرفی جامع ابزار گرامرلی

گرامرلی یکی از محبوب ترین ابزار نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی است که به میلیون ها نفر از دانش آموزان و متخصصان در سراسر جهان کمک می کند تا دستور زبان، علائم نگارشی و املای خود را بررسی کنند، جملات اضافی را از متن حذف کرده و مقالات خود را از هر جهت بهبود بخشند.

ابزار نویسندگی گرامرلی

این ابزار همچنین به کاربران کمک می کند تا محتوایی بدون خطا، مختصر و جذاب بنویسند. گرامرلی دارای یک رابط کاربری بسیار مبتدی پسند است که استفاده از آن را برای کاربران آسان می کند. البته قابلیت های این ابزار به اینجا ختم نمی شود و در ادامه به جزئیات بیشتر خواهیم پرداخت.

بهترین سرویس های ارائه شده توسط گرامرلی

پیشتر درباره ویژگی های گرامرلی به طور اجمالی صحبت کردیم. اما در اینجا با جزییات بیشتری این ابزار را برای شما به صورت موردی باز میکنیم.

بررسی دقیق دستور زبان، املا و علائم نگارشی: Grammarly می تواند خطاهای دستور زبان، املا و علائم نگارشی را در متن شما شناسایی و اصلاح کند. آن هم در چند ثانیه!

البته این ابزار شدیدا ریز بین است. بسیار پیش آمده است که خطاهایی که گرامرلی گرفته، حتی معلم زبانتان هم متوجه آن نشده!

فعال سازی اکانت گرامرلی

تجزیه و تحلیل سبک نوشتاری: گرامرلی می تواند لحن نوشتاری شما را از نظر ساختار جمله، انتخاب کلمات و سادگی در فهم بررسی کند و پیشنهاداتی برای بهبود آن ارائه دهد. به طور کل، این ابزار می تواند متن شما را بخواند و متوجه محتوا بشود!

پس از بررسی به شما پیشنهاد میدهد که اگر میخواهید متن  را ساده تر، منسجم تر، قابل فهم تر کنید، به جای فلان عبارات، از عبارات پیشنهادی استفاده کنید. در آخر هم به شما امتیاز میدهد!

پیشنهادات کلمات و عبارات جایگزین: اکثر اوقات نویسنده متوجه کمبود متن خود نمیشود حتی اگر آن را 100000 بار بخواند!

گرامرلی می تواند به جای مصحح متن شما پیشنهاداتی برای کلمات و عبارات جایگزین ارائه دهد تا محتوای شما واضح تر، مختصرتر و جذاب تر شود.

خرید اکانت گرامرلی یکساله گرامرلی

بررسی خوانایی: این ابزار همچنین می تواند میزان خوانایی متن شما را ارزیابی کند و پیشنهاداتی برای بهبود آن ارائه دهد که شامل مواردی مانند طول جمله، پیچیدگی دستور زبان و استفاده از کلمات و عبارات خیلی تخصصی است. این ویژگی باعث میشود که متن قابل فهم تر باشد.

بررسی تشابه: و در نهایت با استفاده از این ابزار هوش مصنوعی میتوانید سرقت ادبی در متن را شناسایی کنید.

مزایای Grammarly

معایب Grammarly

تعرفه های قیمتی Grammarly

گرامرلی دارای دو پلن پرداختی است.

 

ویژگیطرح پایهطرح حرفه ای
بررسی دستور زبان✔️✔️
بررسی املا✔️✔️
بررسی علائم نگارشی✔️✔️
تجزیه و تحلیل سبک نوشتاری✔️✔️
پیشنهادات کلمات و عبارات جایگزین✔️✔️
بررسی خوانایی✔️
بررسی سرقت ادبی✔️
دسترسی برای همه دستگاه ها✔️
هزینه ماهانه11.99 دلار29.99 دلار
هزینه سالانه139.99 دلار299.99 دلار

 

کاربران و مخاطبان quillbot و گرامرلی چه کسانی می توانند باشند؟

دانشجویان: هر دو ابزار می توانند به دانشجویان کمک کنند مقالات و پروژه های خود را از نظر نگارشی و محتوا به طرز چشمگیری تقویت کنند. Quillbot در خلاصه نویسی و بهبود ساختار جمله کمک کند در حالی که گرامرلی می تواند به دانشجویان کمک کند تا دستور زبان، املا و علائم نگارشی را اصلاح کنند.

نویسندگان: هر دو ابزار Quilbot و گرامرلی می توانند میانبری در زمان برای نویسندگان باشند. اگر شما یک نویسنده هستید می توانید بیخیال ویراستار شده و با هزینه هزار برابر کمتر کار را به این ابزار های هوش مصنوعی بسپارید.

افراد غیر انگلیسی زبان: اگر انگلیسی زبان مادری شما نیست و نگرانید که در پروژه های متنی حسابی غلط داشته باشید، این دو ابزار نگرانی شما را بر طرف خواهند کرد آن هم با کمترین هزینه.

مقایسه نهایی بین گرامرلی و کویل بات

هر دو ابزار Quillbot و Grammarly مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته هستند که می توانند به کاربران کمک کنند تا به سرعت و به راحتی تمام محتوای با کیفیت بالا بنویسند. با این حال هر یک دارای نقاط قوت و ضعف نیز می باشند.

گرامرلی پرمیوم

Quillbot در تغییر متن و ارائه کلمات مترادف بهتر عمل میکند در حالی که Grammarly در بررسی اشتباهات گرامری، غلط های املایی و سرقت ادبی دقیق تر است. همچنین قیمت Quillbot کمتر از گرامرلی می باشد.

نمی توان در یک کلمه گفت که کدام ابزار بهتر است. در واقع شما باید طبق نیاز های شخصی خود، بهترین ابزار را انتخاب کنید.

خرید کویل بات و گرامرلی از اکانت فور آل

اشتراک های هر دو ابزار را در اکانت فور آل با قیمت پایین تری نسبت به قیمت رسمی  میتوانید تهیه کنید.

برای خرید از اکانت فور آل، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به وب سایت اکانت فور آل مراجعه کنید.
  2. در صفحه اصلی، روی “خرید اشتراک” کلیک کنید.
  3. از منوی کشویی، “Quillbot” یا “Grammarly” را انتخاب کنید.
  4. نوع اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  5. اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
  6. روی “خرید” کلیک کنید.
  7. پس از خرید اشتراک، می توانید از طریق وب سایت یا برنامه Quillbot یا Grammarly به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

جمع بندی دو ابزارکویل بات و گرامرلی

سهولت استفاده: باید اعتراف کرد هر دو ابزار از نظر سهولت استفاده عملکرد بالایی دارند.Grammarly دارای یک رابط کاربری ساده و گرافیکی است که استفاده از آن را آسان می کند. از طرف دیگر رابط کاربری Quillbot نیز نسبتا ساده است، اما کمی پیچیده تر از گرامرلی میباشد.

بررسی دستور زبان: گرامرلی در بررسی دستور زبان عملکرد بهتری نسبت به کویل بات دارد. این ابزار می تواند طیف وسیعی از خطاهای دستور زبانی را شناسایی و اصلاح کند. Quillbot نیز می تواند خطاهای دستور زبانی را شناسایی کند، اما عملکرد آن کمی نسبت به Grammarly ضعیف است.

بازنویسی:کویل بات در بازنویسی عملکرد بهتری نسبت به گرامرلی دارد. می تواند متن را به شکلی جدید و خلاقانه بازنویسی کند. Grammarly نیز دارای قابلیت بازنویسی است، اما تمرکز آن بیشتر بر بهبود کیفیت دستور زبان و نگارش متن میباشد در نتیجه عملکرد Quillbot در این زمینه بهتر است.

بررسی کپی رایت: هر دو ابزار دارای قابلیت بررسی کپی رایت هستند و از نظر عملکرد یکسان میباشند.

سفارشی سازی: گرامرلی نسبت به کویل بات دست را برای شخصی سازی بازتر گذاشته است. این ابزار برای کاربران تنظیمات خیلی وسیعتری قرار داده است که سفارشی سازی را تا حد امکان به خود کاربر واگذار کرده است ولی Quillbot به این اندازه قابل شخصی سازی نیست.

دسترسی: هر دو ابزار در همه پلتفرم ها، از جمله دسکتاپ، موبایل و وب، در دسترس هستند به جز کویل بات که فقط نسخه موبایل ندارد.

پشتیبانی مشتری: هر دو ابزار دارای پشتیبانی 24 ساعته میباشند.

نسخه رایگان: هر دو ابزار دارای نسخه رایگان هستند. نسخه رایگان گرامرلی دارای محدودیت های خاصی است، مانند تعداد کلماتی که می توان بررسی کرد. نسخه رایگان Quillbot محدودیتی ندارد.

قیمت نسخه پولی: نسخه پولی گرامرلی گران تر از نسخه پولی کویل بات است.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها