پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

اکانت اسپاتیفای چیست؟ انواع اکانت اسپاتیفای

اکانت اسپاتیفای چیست؟ اسپاتیفای نام یک سرویس اشتراک موزیک است که امکان دسترسی به میلیون‌ها آهنگ، آلبوم، پادکست و موزیک ویدئو را داده و به این ترتیب، شما به کارنامه هنری بسیاری از هنرمندان، خوانندگان و آهنگ سازان دسترسی خواهید داشت.

در ابتدای امر، به کمک آدرس ایمیل یا اکانت فیس بوک می‌ توانید به صورت رایگان از Spotify استفاده کنید. به این ترتیب اگر می‌‌خواهید پیش از تهیه اکانت پرمیوم اسپاتیفای، آن را تست کرده و با محیط و جزئیات این سرویس آشنا شوید، می‌ توانید به راحتی اکانت معمولی اسپاتیفای را تهیه کنید. همچنین اگر قصد خرید اکانت استپاتیفای را دارید می توانید از سایت آکانت فور آل آنرا تهیه نمایید.

ساز و کار اکانت پرمیوم Spotify چیست؟ و چگونه عمل می‌کند؟

برای شروع به کار با این سرویس، باید ابتدا وارد وب سایت اسپاتیفای شده و ثبت نام کنید. اگر از فیس بوک استفاده می‌ کنید، پیشنهاد می‌ کنیم از طریق اکانت فیس بوک ثبت نام کنید تا بتوانید به راحتی دوستان خود را دنبال کنید.

حالا می‌ توانید به راحتی از محتوای اسپاتیفای روی کامپیوتر، لپتاپ، گوشی هوشمند یا تبلت خود استفاده کنید. تنها کافی است تا وارد اکانت‌ تان شوید.

روند ثبت نام بسیار آسان است. اما بعد از پایان یافتن این عملیات، وارد دنیای جدیدی خواهید شد که هر نقطه از آن، شما را شگفت زده خواهد کرد.

اکانت پرمیوم Spotify

 

آیا امکان دانلود موزیک با اکانت فمیلی اسپاتیفای وجود دارد؟

در پاسخ به این سؤال، باید هر دو پاسخ بله و خیر را بگوییم. چرا که امکان دانلود موزیک‌ ها برای استفاده به صورت آفلاین وجود داشته، اما ساز و کار آن با دانلود آهنگ‌ ها به صورت سنتی کمی متفاوت است.

به عنوان مثال شما نمی‌ توانید موزیک‌ ها را دانلود کرده و پس از اتمام اشتراک به آنها گوش دهید یا حتی آنها را به صورت جداگانه روی سی دی، رایت کرده یا به دیوایس دیگری انتقال دهید.

ایده استفاده از موزیک‌ ها به صورت آفلاین به گونه‌ ای است که با حضور در محیطی که به اینترنت دسترسی ندارید، بتوانید به آهنگ‌ های دانلود شده گوش دهید. اما این اتفاق صرفا در اپلیکیشن اسپاتیفای روی می‌ دهد و امکان خارج کردن موزیک‌ ها به هیچ عنوان وجود ندارد.

مقاله مرتبط: نحوه تغییر نام کاربری اکانت اسپاتیفای

با تهیه اکانت لایف تایم اسپاتیفای شما می‌‌توانید روی ۵ دیوایس مختلف تا ۱۰ هزار موزیک را دانلود کرده و به صورت آفلاین به آنها گوش دهید. ساز و کار دانلود موزیک‌ ها نیز بسیار آسان است. کافی است تا سوییچ دانلود هر یک از آلبوم‌ های دلخواه را در وضعیت فعال قرار دهید، تا آن‌ ها به صورت خودکار در اپلیکیشن ذخیره شوند.

میزان مصرف اینترنت اسپاتیفای به چه میزان است؟

باید بدانید که میزان استفاده از اینترنت توسط این اپلیکیشن به صورت کامل به کیفیت موزیک‌های در حال پخش بستگی دارد. به صورت کلی، یک راهنمای جامع در این زمینه را در این بخش مرور خواهیم کرد:

شما می‌توانید روی گوشی هوشمند خود، میزان مصرف دیتا را کنترل کنید و اجازه استفاده و دانلود بیش از حد مورد نیاز را به آن ندهید.

 انواع اکانت اسپاتیفای

امکانات اکانت پرمیوم اسپاتیفای

در ادامه امکانات اکانت پرمیوم spotify را به‌طور کامل شرح می دهیم.

1- کیفیت پخش بالای موزیک‌ ها و استریم

در اپلیکیشن اسپاتیفای، چهار کیفیت مختلف برای استریم محتوای صوتی در نظر گرفته شده است. تمامی آهنگ‌ ها با فرمت OGG استریم شده و بیت ریت‌ های زیر را شامل می‌ شود:

انتخاب میزان کیفیت بستگی به شما و اینترنت در دسترستان دارد. اما باید بدانید که بالاترین کیفیت، تنها در اختیار افرادی است که اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را خریداری کرده‌اند.

همچنین در نسخه وب، کاربران نسخه رایگان تنها نسخه ۱۲۸ کیلو بیت بر ثانیه و مشترکین پریمیوم نیز نسخه ۲۵۶ کیلو بیت بر ثانیه را در اختیار خواهند داشت. به این ترتیب برای دسترسی به بالاترین کیفیت، باید از نسخه موبایل استفاده کنید.

2- اکانت پرمیوم اسپاتیفای و تکنولوژی‌های ارتباطی

یکی از بهترین امکانات این سرویس موسیقی این است که با تمامی دیوایس‌ های مبتنی بر بلوتوث، سازگار خواهد بود. به این ترتیب تفاوتی ندارد که شما از گوشی هوشمند، تبلت، لپتاپ یا سایر گجت‌ ها مانند سیستم پخش خودرو یا مواردی از این قبیل استفاده می‌ کنید. این سرویس استریم از تمامی این محصولات پشتیبانی کرده و هر جایی که اراده کنید، در دسترس شما خواهد بود.

 

 انواع اکانت اسپاتیفای

دلایل خرید اکانت پریموم Spotify

دلایل استفاده از اکانت پرمیوم اسپاتیفای چیست؟ برای یافتن پاسخ این سؤال با ما همراه باشید.

محدود نبودن به حالت Shuffle-only

در حالت رایگان، شما مجبور هستید تا موزیک‌ ها را در حالت شافل پخش کنید. اما با تهیه نسخه پریمیوم، دیگر چنین محدودیتی برای شما وجود نداشته و می‌ توانید با فراغ بال، به تمامی موزیک‌ ها و آثار روز دنیا گوش دهید.

اسکیپ کردن موزیک‌ها به صورت نامحدود

در حالت رایگان، شما محدود به چند بار اسکیپ (رد کردن موزیک) هستید و پس از رسیدن به محدوده تعیین شده، دیگر امکان رد کردن آهنگ‌ها وجود ندارد.

اما با خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای این محدودیت به صورت کامل برداشته شما و شما می‌ توانید با اطمینان خاطر موزیک‌ هایی را که با حس و حال آن لحظه‌ تان هماهنگ نیستند، رد کنید.

دو برابر کردن نرخ بیت ریت

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، در اکانت معمولی اسپاتیفای موزیک‌ ها با کیفیت ۹۶ یا ۱۶۰ کیلو بیت بر ثانیه در دسترس شما خواهد بود. اما اگر تمایل به نرخ‌ های بالاتر و کیفیت بهتر دارید، باید اکانت لایف تایم اسپاتیفای را خریداری کنید که در بهترین حالت، این نرخ به ۳۲۰ کیلو بیت بر ثانیه افزایش پیدا میکند.

تجربه موزیک‌ها به صورت آفلاین

اگر از ابتدای متن این مقاله را دنبال کرده باشید، مطمئنا مطلع شده‌ اید که با تهیه اشتراک Premium اسپاتیفای می‌‌توانید آهنگ‌ ها را دانلود کرده و به صورت آفلاین گوش کنید. در این صورت شما قادر خواهید بود تا ۱۰ هزار موزیک روز دنیا یا قدیمی را دار اپلیکیشن دانلود کرده و برای گوش دادن به آنها، نیازی به اینترنت نخواهید داشت. این کار روی ۵ دیوایس مختلف امکان‌پذیر خواهد بود.

دسترسی به موزیک‌ های جدید بدون نیاز به صبر کردن:

قرارداد اسپاتیفای با هنرمندان در قسمت Universal Music Group به آنها اجازه میدهد تا آثار خود را ابتدا در اختیار مشترکین Premium قرار دهند. به این ترتیب افرادی که از نسخه رایگان استفاده میکنند، باید منتظر بمانند تا دوره ابتدایی طی شده و سپس موزیک‌ ها در دسترس عموم کاربران قرار گیرد.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم به سؤال اکانت اسپاتیفای چیست؟ پاسخ دهیم و همچنین انواع اکانت اسپاتیفای ویژگی ها و امکانات اکانت پرمیوم اسپاتیفای را به طور کامل شرح دهیم. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها