پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

بهترین مراکز آموزش آنلاین

در این مطلب قصد داریم تا با بهترین مراکز آموزش آنلاین در میان سایت‌های اینترنتی آشنا شویم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

از آن جا که آموزش آنلاین ظرف سال‌های اخیر بسیار رشد پیدا کرده و علاقمندان به این سرویس نیز رفته رفته در حال افزایش است، لذا شناختن و کار کردن با چنین مراکزی از اولویت‌های بسیاری از افراد به حساب می‌آید. اگر قصد آموزش زبان برنامه نویسی را دارید یا می‌خواهید نرم افزارهای گرافیکی را یاد بگیرید، مطمئنا منابع زیادی در محیط اینترنت پیدا خواهید کرد. اما برای یافتن گزینه‌های مناسب و محبوب در این میان، از جمله نکات مهم به حساب می‌آید. لذا در این مطلب ۷ مورد از بهترین مراکز آموزش آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید به آن‌ها سر زده و بسته به نیاز و اولویت‌ها، آن‌ها را انتخاب کنید.

بهترین مراکز آموزش آنلاین و دریافت مدارک بین المللی

بهترین مراکز آموزش آنلاین

Coursera به عنوان یکی از بهترین عناوین در این زمینه به حساب می‌آید. با گذراندن دوره‌ها و یادگیری موارد گنجانده شده در این مطلب، شما می‌توانید از دانشگاه‌های برتر دنیا یا کمپانی‌های مطرح مدرک دریافت کنید. در این مرکز دوره‌هایی برای گذراندن به صورت رایگان وجود داشته، اما برای دریافت مدرک ملزم به پرداخت هزینه خواهید بود. همچنین کلاس‌هایی برای شرکت به صورت حضوری وجود داشته یا می‌توانید روی دوره کامل آن حساب باز کنید.

تاپیک‌های ارائه شده در این مرجع بسیار کامل بوده و تقریبا می‌توان گفت هر چیزی که نیاز داشته باشید، در آن یافت خواهد شد. اما بیایید اطلاعات و جزئیات این منبع را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم.

Coursera

بهترین مراکز آموزش آنلاین

هزینه

کلاس‌های انفرادی معمولا برای بررسی هزینه‌ای را نیاز نخواهند داشت، اما مدرک و دوره‌های بلند مدت بسته به نوع آن‌ها، با هزینه همراه هستند. شما می‌توانید، با خرید اکانت کورسرا به ۹۰ درصد از محتوای این مرجع بزرگ و قدرتمند دسترسی داشته باشید.

نقاط قوت

بسیاری از دوره‌ها و کلاس‌ها با هزینه‌های ماهانه همراه هستند و به این ترتیب به هر میزان که سریع‌تر پیش بروید، در هزینه‌های شما صرفه جویی به عمل خواهد آمد. همچنین یک دستیار مالی نیز در کنار شما خواهد بود و برخی مواقع، کلاس‌های رایگان به همراه مدرک معتبر را به شما پیشنهاد می‌دهد.

نقاط ضعف

در صورت تهیه اشتراک Coursera MasterTracks، دستیار مالی در کنار شما نخواهد بود. همچنین می‌توانید تنها برای یک دوره هزینه پرداخت کرده و از سوی دیگر، بخش‌های مستقل و تخصصی آن‌ها نیز مستلزم پرداخت هزینه جداگانه خواهد بود.

بهترین مراکز آموزش آنلاین برای گواهینامه مهارت‌های شغلی

بهترین مراکز آموزش آنلاین

مراکز LinkeIn Learning، Codecademy و Udemy از جمله منابع معتبر به حساب می‌آیند که با برگزاری کلاس‌ها، برنامه‌ها و بوت کمپ‌های مختلف، می‌توانند سواد شما را تا حد ممکن افزایش داده، مدرک معتبری در اختیار شما قرار داده و در نهایت مهارت شغلی شما برای ورود به بازار کار را تقویت کنند.

بر خلاف کلاس‌ها و بوت کمپ‌های حضوری، این دوره‌ها به صورت انفرادی و شخصی بوده و از انعطاف بالایی نیز برخوردار هستند. به این ترتیب شما می‌توانید در زمان‌های دلخواه به تمرین پرداخته و به این ترتیب مدرک معتبری را دریافت کنید. شرکت در این کلاس‌ها و دوره‌ها باعث می‌شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن، مهارت شغلی دلخواه خود را کسب کرده و پس از آن، وارد بازار کار شوید. در ادامه مطلب، هر یک از سه مورد یاد شده را به صورت جداگانه بررسی کرده و در نهایت می‌توانید گزینه دلخواه خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

LinkedIn Learning

بهترین مراکز آموزش آنلاین

هزینه

قیمت‌ اشتراک‌های این سرویس با یکدیگر متفاوت است. می‌توانید اکانت یک، سه، شش ماهه یا یک ساله سرویس لینکدین لرنینگ را خریداری کنید. همچنین بد نیست بدانید که امکان دریافت آموزش صرف یا آموزش به همراه مدرک نیز برای شما میسر شده است. به این ترتیب با خیال راحت می‌توانید گزینه دلخواه خود را انتخاب و سفارش دهید.

نقاط قوت

کلاس‌های ویدئویی کوتاه به بخش‌های مختلف قابل هضم تقسیم بندی شده است. همچنین مدرک شما پس از گذراندن دوره‌ها به صورت مستقیم به اکانت لینکداین شما الصاق خواهد شد. همچنین برخی از کلاس‌ها در طول زمان‌های مختلف به صورت محدود رایگان خواهند شد.

نقاط ضعف

امکان تعامل در این سرویس پایین است. چرا که امکان بارگزاری تمرین‌ها وجود نداشته و به این ترتیب، راهی برای به اشتراک گذاری مطالب یاد گرفته شده وجود ندارد.

Codecademy

بهترین مراکز آموزش آنلاین

هزینه

شما می‌توانید نوع اشتراک (اختصاصی یا اشتراکی) را انتخاب کرده و سپس  خرید اکانت Codecademy را به صورت یک، دو، سه یا شش ماهه بسته به نیازتان سفارش دهید.

نقاط قوت

برای مبتدیان برخی دوره‌ها به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. دوره‌های برنامه نویسی در این سرویس بسیار زیاد بوده و پروژه‌های مختلفی در طول دوره بررسی و آموزش داده خواهند شد.

نقاط ضعف

تعامل کمتر نسبت به بوت کمپ‌های سنتی

Udemy

بهترین مراکز آموزش آنلاین

هزینه

شما، می‌توانید اشتراک ۷ روزه یا مادام العمر یودمی را دریافت کنید. خرید اکانت یودمی به صورت قانونی بوده، در انتها با مدرک همراه بوده و روی ایمیل شما فعال خواهد شد.

نقاط قوت

استفاده از این دوره روی موبایل بسیار آسان است. بوت کمپ‌های مشهور به صورت دوره‌ای بروزرسانی شده و به این ترتیب، با آخرین و بروز ترین اطلاعات سر و کار خواهید داشت و همچنین انبوهی از دوره‌های کارآمد در اختیار شما خواهد بود.

نقاط ضعف

تعامل بسیار پایین بوده و به این ترتیب، به چالش کشیدن نکات و آموزش‌های یاد گرفته شده بسیار سخت است و از سوی دیگر، تمامی دوره‌ها نیز با مدرک همراه نیست.

بهترین مراکز آموزش آنلاین برای مهارت‌های افزایش خلاقیت و سرگرمی‌ها

بهترین مراکز آموزش آنلاین

در حالی که Coursera یکی از بهترین دوره‌ها برای گرفتن مدارک معتبر دانشگاهی به حساب می‌آید، اما MasterClass و Skillshare از جمله بهترین منابع برای افزایش خلاقیت در هنرهایی مانند نویسندگی، عکاسی، نقاشی، طراحی و بازیگری به حساب می‌آیند. این دوره‌ها همچنین شامل کلاس‌هایی برای توسعه مهارت‌های شخصی نیز می‌شود.

هر دو منبع یاد شده شامل کلاس‌هایی است که توسط افراد مشهور و متخصصان در هر یک از حوزه‌ها تدریس می‌شود. در ادامه، آن‌ها را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

MasterClass

بهترین مراکز آموزش آنلاین

هزینه

شما می‌توانید اکانت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه یا دوازده ماهه اکانت MasterClass را خریداری کنید. با خرید اکانت MasterClass به انبوهی از آموزش‌های آنلاین برای بهبود خلاقیت‌تان دسترسی خواهید داشت.

نقاط قوت

کیفیت و جذابیت بالای ویدئوهای آموزشی مطمئنا شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. تاپیک‌های مختلفی که توسط افراد مشهور آموزش داده می‌شود، تأثیر زیادی در بالا رفتن خلاقیت شما خواهد داشت.

نقاط ضعف

در این سرویس پای هیچ مدرکی در میان نیست و به این ترتیب، تنها مهارت‌های شما در حوزه ارائه خلاقیت افزایش پیدا می‌کند.

Skillshare

بهترین مراکز آموزش آنلاین

هزینه

شما می‌توانید برای خرید اکانت Skillshare به صورت سه ماهه اقدام کنید و یا اکانت اشتراکی را به صورت یک، سه، شش یا دوازده ماهه تهیه کنید.

نقاط قوت

کیفیت بالای ویدئوها و آموزش‌های کاربردی توسط افراد حرفه‌ای، مطمئنا به شما کمک خواهد کرد.

نقاط ضعف

در این سرویس نیز خبری از اعطای مدرک نخواهد بود و دوره‌های آن اغلب روی نقاشی و طراحی معطوف خواهد بود.

مقاله مرتبط:”کسب درآمد از Skillshare

بهترین مراکز آموزش آنلاین برای یادگیری زبان‌های جدید

بهترین مراکز آموزش آنلاین

سرویس دولینگو در دنیای امروزی از محبوبیت و شهرت بسیار زیادی برخوردار بوده و کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که با این پلتفرم آشنایی نداشته باشد. در ادامه، امکانات و ویژگی‌های آن را بررسی خواهیم کرد.

Duolingo

بهترین مراکز آموزش آنلاین

هزینه

شما می‌توانید خرید اکانت duolingo را به صورت اختصاصی یا اشتراکی در بازه‌های یک، دو، سه، شش یا ۹ ماهه انجام دهید . در حالت اختصاصی، اکانت فعلی شما به حالت پلاس درمی‌آید.

نقاط قوت

این سرویس برای یادگیری قواعد گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید. کار با این پلتفرم از آن جا که با جلوه‌های بصری فوق العاده‌ای همراه است، تجربه خوبی خواهد بود. همچنین استفاده از دولینگو روی موبایل نیز بسیار راحت است و زبان‌های بسیار زیادی نیز تحت پوشش قرار گرفته است.

نقاط ضعف

امکانات مکالمه با دیگران آنچنان که باید و شاید زیاد نیست.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها