پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

لیمیت فمیلی در اشتراک اسپاتیفای چیست؟

 

 

انواع اشتراک اسپاتیفایبرنامه اسپاتیفای از جمله سرویس‌‌های معروف در حوزه ارائه موسیقی، کنسرت آنلاین و …. است که روز به روز به تعداد کاربران آن در سراسر دنیا افزوده می‌شود.

 

پس از ثبت نام و ساخت اکانت در اسپاتیفای پلن‌های اشتراکی مختلفی وجود دارد که می‌توانید نسبت به تهیه آنها اقدام کنید. متناسب با نیاز خود یک از پنل‌ها را انتخاب کرده و خدمات همان پنل را دریافت کنید.این پنل‌ها عبارتند از:

اکانت Individual، اکانت فردی پرمیوم است که شخص می‌تواند به همه موزیک‌ها دسترسی داشته باشد. اکانتDuo، معمولا برای زوج‌ها و افراد متاهل است یا افرادی که بیشترین نزدیکی را به هم دارند. این اکانت مانند اکانت فمیلی برای بیشتر از یک نفر و به این ترتیب به صرفه است.

اکانت‌های دانش‌آموزی هم نیاز به بررسی مدرک تحصیلی یا کارت دانشجویی دارد که برای ایران امکان‌پذیر نیست. این اکانت با هزینه به‌صرفه‌تری در اختیار دانشجویان و محصلین قرار می‌گیرد.

با تهیه این پلن این امکان وجود دارد تا حداکثر 5 نفر ظرفیت استفاده از اسپاتیفای را داشته باشند. در پلن فمیلی اطلاعات شخصی شما و پلی لیست‌ها، از تمامی سایر اعضای فمیلی اکانت جدا می‌کند. این اطمینان وجود دارد که در اکانت فمیلی اطلاعات با دیگر افراد به اشتراگ گذاشته نشود و تنها پروفایل و نام کاربری افراد مشخص است که مشکلی ندارد.

به تازگی اسپاتیفای قوانینی برای لیمیت اکانت فمیلی دارد که تا دو بار در سال مجاز به تغییر آن هستید. بعد از آن اکانت شما قابلیت داشتن نسخه پرمیوم به صورت فمیلی را ندارد. برای حل مشکل اکانت لیمیت اسپاتیفای راهکارهایی وجود دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله به شما ارائه دهیم.

فمیلی لیمیت اسپاتیفای یکی از مشکلات بزرگ کاربران در اشتراک اسپاتیفای است که در اینجا می‌خواهیم بیشتر به آن بپردازیم.

فمیلی لیمیت اسپاتیفایفمیلی لیمیت اسپاتیفای

در آخرین به روزرسانی اپ اسپاتیفای، ایجاد محدودیت در اکانت شخصی برای خرید نسخه پرمیوم از نوع فمیلی وجود دارد. منظور از Limit یا ایجاد محدودیت در اکانت فمیلی اسپاتیفای به این معنی است که تنها دو بار در سال(میلادی یا هجری شمسی تفاوتی ندارد) مجاز هستید اکانت فمیلی خود را تغییر دهید.

به این موضوع توجه داشته باشید که اگر اکانت فامیلی اسپاتیفای شما لیمیت (Limit) یا محدود شده باشد، می‌توانید اکانت جدید بسازید یا با انتقال اطلاعات اکانت لیمیت شده به اکانت جدید، اکانت قبلی خود را احیا کنید.

لیمیت شدن اکانت اسپاتیفای چه دلایلی دارد؟

فمیلی لیمیت اسپاتیفای قانونی است که توسط اسپاتیفای در نظر گرفته و اجرا می‌شود تا کاربران با نسخه‌های غیرمجاز یا افرادی این اکانت‌ها را به قیمت کمتری به اشتراک می‌گذارند، اکانت تهیه نکنند. این قانون برای چنین کسانی که لیست‌های پخش زیادی ایجاد کرده‌اند، بعد مدت‌ها شوک ناراحت‌کننده‌ای به آنها وارد می‌کند.

علت عمده‌ای اسپاتیفای اکانت را لیمیت می‌کند یا دسترسی به آن را قطع می‌کند، شناسایی حساب به عنوان حساب غیرقانونی، هک شده و… است. در صورتی که مقدار مبلغی که برای اشتراک فمیلی پرداخت می‌کنید، با ریجن، ناحیه یا کشوری که زندگی می‌کنید همخوانی نداشته باشد، احتمالا حساب غیرقانونی یا کلاهبرداری است.

مقاله پیشنهادی:”آموزش ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای

هر نوع خریداری اکانت به معنای قانونی بودن حساب شما نیست. ممکن است اکانت هک‌شده در اختیار شما قرار بگیرد یا اکانت با حساب سرقتی با مشخصات شما ساخته شود. این مورد باعث بسته شدن و لیمیت حساب شما می‌شود و همچنین اگر از اطلاعات و ایمیل شما استفاده شود، قابل پیگیری است.

ضمنا حواستان باشد، اسپاتیفای هیچ اکانت پرمیومی خود را به صورت دائمی در اختیار شما نمی‌گذارد و این می‌تواند از موارد تشخیص حساب غیرقانونی باشد.

با توجه به این موارد می‌توانید از لیمیت شدن یا در اختیار گرفتن حساب غیر‌قانونی جلوگیری کنید، البته که در ادامه راهکارهایی در اختیار شما می‌گذاریم که از فمیلی لیمیت اسپاتیفای جلوگیری کنید. برای خرید اکانت اسپاتیفای بصورت قانونی میتوانید به فروشگاه سایت اکانت فور آل مراجع کنید.

مقاله مرتبط:”پادکست های ویدئویی در Spotify

روش‌های جلوگیری از لیمیت شدن اکانت اسپاتیفای چگونه است؟

روش‌های جلوگیری از لیمیت شدن اسپاتیفای

فروشگاه اکانت فور آل چگونه از بروز چنین مسائلی جلوگیری میکنه ؟

اشتراک اسپاتیفای در سایت ما بصورت قانونی بفروش میرسد و به همین علت در طول بازه خریداری شده نیازی به تغییر فمیلی ندارید و اشتراک شما بدون قطعی فعال میماند . همچنین بدلیل قانونی بودن فمیلی های فروشگاه ، شما امکان تمدید اشتراک خود را ( پیش از پایان اشتراک ) دارید و میتوانید همیشه در یک فمیلی ثابت باقی بمانید.

در صورتی که اکانت من لیمیت شده باشه ، چطور میتونید کمکم کنید؟

متاسفانه بعد از دو بار تغییر فمیلی ، اکانت شما لیمیت میشود و تا یکسال امکان عضویت در فمیلی جدید را ندارید!

دو راه حل برای چنین شرایطی وجود دارد:

  1. انتقال اطلاعات اکانت اسپاتیفای به اکانت جدید: شما میتوانید با اطلاعات اکانت لیمیت شده خود ثبت سفارش کنید تا تیم پشتیبانی تمام آهنگ ها ، پلی لیست ها و فالویینگ های اکانت شما را به اکانت جدیدتان منتقل کنند .
  2. فعالسازی اکانت بصورت individual: شما میتوانید با پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید و درخواست خرید اشتراک individual دهید تا اکانت شما بصورت شخصی فعال شود ، این نوع فعالسازی برای اکانت های لیمیت شده قابل انجام است اما هزینه بالاتری دارد ( هزینه 2 الی 3 برابر )

چیکار کنیم اشتراک اسپاتیفای ما لیمیت نشه؟ آیا واقعا راهکاری برای این مشکل وجود دارد؟ بله هست. شما با توجه به نکات زیر می‌توانید از لیمیت شدن اکانت خود جلوگیری کنید.

خرید اشتراک بلند‌مدت

شما با تهیه اشتراک بلند‌مدت مطمئن مثل اکانت 6 ماهه می‌توانید احتمال محدود شدن اکانت را کاهش دهید. چون در سال دو بار امکان تغییر اکانت فمیلی وجود دارد، این گزینه خوبی است.

خرید حساب کرکی یا هکی

شما نباید از حساب هک شده یا کرکی استفاده کنید، چون این اشتراک‌ها امکان شناسایی توسط صاحب اصلی و محدودشدن دارند.اگر به اسپاتیفای بروید خودتان خواهید دید که اشتراک‌ها یک ماهه و قابل تمدید خودکار هستند. پس اگر به شما وعده اشتراک دائمی بدون تمدید داده شد از این نوع حساب‌ها است.

تمدید اشتراک زودتر از اتمام زمان پلن

چون ما در شرایط تحریم هستیم، سعی کنید اکانت‌هایی را که از طریق واسطه خریداری می‌کنید زودتر از موعد تمدید کنید تا اکانت از حالت پرمیوم فمیلی خارج نشود.

جمع‌بندی

جدای از مسائل اخلاقی که درست است رعایت شود، خرید اشتراک غیرقانونی به حساب شما لطمه می‌زند و اطلاعات شما در معرض تهدید است. با خرید اشتراک قانونی و به روز از account4all خیال خود را راحت کنید و با قیمت به صرفه اکانت فمیلی از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها