پشتیبانی تا پنجم فروردین ماه فقط از طریق تلگرام در دسترس میباشد.

آموزش ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای

Spotify یک پلتفرم ارائه‌دهنده موسیقی آنلاین، پادکست و ویدیو است که به شما امکان دسترسی به میلیون‌ها آهنگ و محتوای دیگر از سازندگان و هنرمندان در سراسر جهان را می دهد.

این برنامه سوئدی در تاریخ 23 آوریل 2006 توسط دانیل اِک و مارتین لورنزن تأسیس شد. Spotify یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات پخش موسیقی است، که با بیش از 489 میلیون کاربر فعال ماهانه و 2.5 میلیون مشترک پرداختی، در بورس اوراق بهادار نیویورک در قالب رسیدهای سپرده گذاری آمریکایی فهرست شده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد مزایا و قابلیت‌های اکانت آرتیست اسپاتیفای صحبت کنیم و نحوه ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای را به شما آموزش دهیم.

اکانت اسپاتیفای چیست؟

آموزش ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای

Spotify محتوای صوتی ضبط شده را با حق چاپ دیجیتال ارائه می دهد، که شامل بیش از 100 میلیون آهنگ و پنج میلیون پادکست، از مارک‌های ضبط و شرکت‌های رسانه ای است.

شما می توانند موسیقی را براساس هنرمند، آلبوم یا ژانر جستجو کنید و  همچنین می توانید لیست‌ های پخش را  ایجاد یا ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید.  همچنین می توانید براساس سلیقه خود پیشنهاداتی دریافت کنید و یا خودتان پلی لیست‌هایی از موسیقی و پادکست مورد‌علاقتان بسازید.

عملکردهای اصلی این اپلیکیشن مانند پخش موسیقی کاملا رایگان هستند، اما می توانید برای دریافت خدمات بهتر و بیشتر به نسخه Spotify Premium نیز اکانت خود را ارتقا دهید.

Spotify در طیف وسیعی از دستگاه ها، از جمله کامپیوتر، تلفن، تبلت، بلندگو، تلویزیون و اتومبیل در دسترس است و Spotify Connect را می توانید به راحتی از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنید.

Spotify فقط از طریق برنامه خود به موسیقی و پادکست ها دسترسی می‌ دهد. اجازه دسترسی به شکلی است که راهی برای خارج کردن و یا انتقال محتواها یا موسیقی به دستگاه‌ها یا برنامه دیگر وجود ندارد.

ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای چگونه است؟

اکانت آرتیست اسپاتیفای سرویسی از شرکت اسپاتیفای است که برای تولید‌کنندگان محتوای صوتی، پادکسترها، خوانندگان و هنرمندان موسیقی و هنرمندان تازه‌کار در نظر گرفته شده است.

در نوامبر 2015، Spotify یک بخش “آمار بازدید هواداران” را در اکانت اسپاتیفای به شکل محدود معرفی کرد که به هنرمندان و مدیربرنامه‌ها اجازه می داد به داده‌ های شنوندگان ماهانه آرتیست، موقعیت جغرافیایی هواداران، اطلاعات جمعیتی و جنسیت آنها، سلایق موسیقی‌شان و موارد دیگر دسترسی داشته باشند. در آوریل 2017، این پنل ارتقا پیدا کرد و به “Spotify for Artists” تغییر نام داد و برای همه هنرمندان و مدیران برنامه باز شد.

ساخت آرتیست پروفایل اسپاتیفای برای هر هنرمندی که حداقل یک آهنگ یا محتوای صوتی از طریق یک رسانه یا توزیع‌کننده رسمی و معتبر منتشر کرده باشد امکان‌پذیر است. این مورد برای شروع نیاز است که اسپاتیفای صفحه هنرمند خود را تایید کند و اینجا حضور یک مرجع هنری مورد تایید Spotify کمک می کند.

این سرویس به آرتیست ها و تولیدکنندگان اثر هنری صوتی و موسیقیایی قابلیت‌های بسیاری از جمله اطلاعات آماری برای آنالیز بهتر و همچنین دیده‌شدن، شنیده‌شدن و کسب درآمد مستمر از آثارشان را خواهد داد.

در این قسمت در مورد Spotify for Artists صحبت کردیم و درباره ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای در بخش‌های بعدی توضیح می‌دهیم.

مزایای ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای چیست؟

آموزش ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای

یکی از نکات مهمی که در مورد ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای به ذهن مخاطبان یا هنرمندان و…. یادآور می شود، این است که بعد از ساخت این اکانت چه مزایا و ویژگی‌هایی شامل حال ما خواهد شد. در ادامه به مزایای اکانت آرتیست اسپاتیفای خواهیم پرداخت.

با ساخت آرتیست پروفایل اسپاتیفای یک باشگاه هواداران ایجاد می‌کنید و اعتبار هنری خود را افزایش می‌دهید.

Spotify for Artists ابزارهای و داده‌هایی را در اختیار شما و یا تیمتان قرار می دهد تا دنبال‌کنندگانی ایجاد کنید که هر چیزی را ممکن می‌کند. شما می‌توانید هواداران جدید پیدا کنید. با هواداران خود ارتباط برقرار کنید. این اکانت با معرفی موسیقی شما مطابق سلیقه افراد به افزایش طرفداران شما کمک می کند.

با شنیدن هر بار آهنگ شما درآمدتان هم افزایش پیدا می کند. خصوصا اگر هنرمندی تازه‌کار هستید، این موضوع به انگیزه کاری و شرایط مالی شما کمک خواهد کرد.

Spotify for Artists تنها راه برای ارائه آهنگ های جدید به برخی از فهرست‌های پخش جهانی است که بیشترین دنبال‌کننده‌ها را دارند. اینجا جایی است که پخش موسیقی برای 450 میلیون شنونده در بیش از 180 شبکه بین‌المللی اتفاق می‌افتد.

با ابزارهای تنظیمات پروفایل، هنر شما بهتر نمایش داده می‌شود و صفحه حرفه‌ای ایجاد می‌کنید.

 با تنظیمات پروفایل، می‌توانید بیوگرافی و عکس‌های خود را هر زمان که خواستید، تغییر دهید. همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را با طرفداران خود به اشتراک بگذارید، دونیت یا حمایت مالی از طرفداران دریافت کنید، یا لیست‌های پخش را ایجاد و دسته‌بندی کنید.

مقاله پیشنهادی: “اکانت اسپاتیفای چیست؟ انواع اکانت اسپاتیفای

امکان تیمسازی و همکاری تیمی در اسپاتیفای آرتیست وجود دارد.

فرقی نمی‌کند موسیقی بسازید، در یک گروه یا لیبل کار کنید، یک هنرمند را مدیریت کنید، یا خودتان همه این کارها را انجام دهید، Spotify for Artists بهترین راه برای جمع‌آوری همه این موارد است.

نقش‌های تیم را تعیین کنید و اطلاعات را به اشتراک بگذارید تا بتوانید با شفافیت و سهولت تصمیمات مهمی بگیرید. وقتی وظایف افراد مشخص باشد با سرعت بیشتری پیشرفت می‌کنید. می‌توانید افراد بیشتری جذب کنید و تیم‌سازی انجام دهید.

اکانت اسپاتیفای آرتیست چه قابلیت‌هایی دارد؟

آموزش ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای

برگزاری کنسرت‌های آنلاین و فروش بلیط، استریم صوتی و ویدئویی از آهنگ‌ها، درآمد بدون پرداخت حق مالکیت به اسپاتیفای، تبلیغ موسیقی خود و سایر موارد شامل این قابلیت‌ها است که با ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

می‌توانید صفحه خود را با داده‌ های آماری تجزیه و تحلیل کنید. از آمار خود برای انتشار موزیک‌های بعد یا حرکات و تصمیمات جدید خود استفاده کنید.

فرقی نمی‌کند درباره انتشار آهنگ جدید تصمیم بگیرید یا بخواهید تبلیغات خود را اجرا کنید. Spotify for Artists آمارهای مورد نیاز شما را دارد.

ببینید آهنگ‌هایتان کجاها بیشتر اجرا می‌شوند، چگونه مخاطب پیدا می‌کنند و مخاطبانتان کجا هستند. برای نسخه‌های جدید، به روند آمار خود در زمان مشخص نگاه کنید.

همچنین با داشتن آمار بازدید می‌توانید آهنگ موردعلاقه طرفدارانتان را پیدا کنید و با ساخت موزیک ویدئو آن، بازدید بیشتر بگیرید و طرفدار بیشتری پیدا کنید.

آموزش مراحل ساخت اکانت اسپاتیفای آرتیست

آموزش ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای

برای ساخت آرتیست پروفایل اسپاتیفای باید صفحه هنرمند خود را بسازید و تایید کنید. این کار نیاز به انتشار یک اثر یا آهنگ از خودتان از طریق یک مرجع رسمی دارد.

پس از آن که رسانه رسمی آهنگ شما را به اسپاتیفای ارسال کرد، مراحل زیر را دنبال کنید:

تذکر:حساب رایگان با حساب پریمیوم اسپاتیفای تفاوت دارد.

با توضیحات بالا می‌توانید برای ساخت اکانت اسپاتیفای همین حالا اقدام کنید.

سؤالات متداول ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای

آموزش ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای

در ادامه به چند تا از سوالات متداول پاسخ می دهیم.

شرط ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای چیست؟

هر هنرمندی حداقل یک آهنگ تولید یا منتشر کند، و از یک توزیع‌کننده رسمی برای اسپاتیفای بفرستد تا حساب هنرمند تایید شود.

هزینه ساخت اکانت هنرمند در Spotify چقدر است؟

اگر هنرمند باشید این اکانت به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و هزینه‌ای برای ساخت ندارد.

آیا محدودیتی برای انتشار آهنگ وجود دارد؟

خیر، شما می‌توانید بدون محدودیت زمانی و تعداد آهنگ، هر تعدادآهنگ که می‌خواهید، انتشار دهید.

هزینه پخش ۵۰۰۰ استریم در اسپاتیفای چقدر است؟

با این تعداد استریم برابر با 23 دلار آمریکا است.

آیا داشتن اکانت پرمیوم Spotify تاثیر بر اکانت آرتیست دارد؟

داشتن اکانت پریمیوم هیچ تاثیری روی اکانت آرتیست اسپاتیفای شما نخواهد داشت و با داشتن اکانت پریمیوم مستقل از اکانت آرتیست از مزایای آن استفاده کنید.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها